حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1381 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
جلسه اخلاق هفتگی در محضر حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی
13 فوریه 2017 - 9:21
شناسه : 2704
بازدید 593
20

جلسه اخلاق هفتگی حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب یکشنبه شب با حضور تمامی طلاب در محضر حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب برگزار گردید . حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی با بیان لقب کلیم اللهی حضرت موسی به یکی از ماجراهای صحبت ایشان با باری تعالی اشاره […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه اخلاق هفتگی حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب یکشنبه شب با حضور تمامی طلاب در محضر حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب برگزار گردید .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی با بیان لقب کلیم اللهی حضرت موسی به یکی از ماجراهای صحبت ایشان با باری تعالی اشاره فرمودند .

ایشان خاطرنشان کردند : روزی خداوند منان از حضرت موسی از انجام عملی فقط برای خویش سؤال فرمودند و حضرت موسی در پاسخ به عبادت ها و اذکار و کمک به دیگران و … اشاره کردند و خداوند در پاسخ ایشان فرمودند این اعمال برای راحتی قیامت توست .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی با بیان ادامه این داستان عبرت آموز اظهار کردند : افضل الاعمال الحب لله و البغض فی الله و ادامه دادند این دو اعمالی هستند که فقط برای خداست .

ایشان پایبند بودن به نظام جمهوری اسلامی را از اعمال مختص به خدا دانسته و خاطرنشان کردند : نظام جمهوری اسلامی علمدار تشیع است و پایبند بودن به آن بخاطر محبت داشتن به تشیع است و عامل محبت به تشیع ، محبت به اهل بیت و عامل محبت به اهل بیت مخلص بودن آن بندگان خداست .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی اظهار امیدواری کردند : با تنظیم کردن حب و بغض خود سعی در الهی شدن داشته باشیم .

ایشان در انتها توصیه هایی را نسبت به حضار بیان فرمودند .

 

 

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.