حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
جلسه مشترک مدیریت محترم حوزه علمیه بناب با معاونت ها و اساتید حوزه علمیه
22 آگوست 2016 - 2:17
شناسه : 515
بازدید 559
22

جلسه مشترک مدیریت محترم حوزه علمیه بناب با معاونت ها و اساتید حوزه علمیه بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه بناب،عصر 31 مرداد نشست هم افزایی اساتید و معاونان حوزه علمیه بناب و مدیریت این حوزه با محوریت شروع سالتحصیلی جدید و ارائه برنامه های آموزشی برگزار شد. در این نشست که در […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه مشترک مدیریت محترم حوزه علمیه بناب با معاونت ها و اساتید حوزه علمیه

بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه بناب،عصر 31 مرداد نشست هم افزایی اساتید و معاونان حوزه علمیه بناب و مدیریت این حوزه با محوریت شروع سالتحصیلی جدید و ارائه برنامه های آموزشی برگزار شد.

در این نشست که در سالن کنفرانس حوزه بناب برگزار شد، حضرت آیت الله بنابی با تبریک شروع سالتحصیلی جدید از زحمات اساتید و معاونین این حوزه تقدیر کرد.

وی با اشاره به جایگاه حوزه های علمیه در طول سالیان مدید، وجود علمای دین را با برکت توصیف کرد. ایشان ثمره هزار و چند صد سال تلاش علمای دین را به نتیجه رسیدن انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت دینی دانستند.

ایشان با بیان اینکه تشکیل حکومت دینی به پشتوانه آبروی هزار و چند صد ساله علما می باشد افزودند: امروز که ما و حوزه های علمیه در سایه مجاهدات علمای سلف، در آرامش و آسایش کرسی درس داریم، به برکت آبروی عالمان بوده، فلذا وظیفه عقلی و شرعی ما نیز حفظ این دستاورد می باشد.

مدیر محترم حوزه حضرت ولیعصر (عج) بناب ، راهبردها و برنامه های سال تحصیلی جدید حوزه بناب را تبیین و تشریح نمودند.

در این مراسم اساتید برجسته حوزه بناب به ارائه نظرات پیرامون مسائل علمی خود پرداختند. ارتقای سطح علمی طلاب، اهتمام ویژه طلاب به مباحثه و مطالعه و تحذیر طلاب از فدا شدن کمیت به جای کیفیت از محورهای سخنان اساتید بود.

معاونین حوزه نیز در این نشست با ارائه توضیحات حول برنامه های جدید در سالتحصیلی به اهتمام بیش از پیش طلاب به مسایل علمی و آموزشی و شرکت در برنامه های پژوهشی و تهذیبی حوزه تاکید کردند.

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.