حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
جلسه هم افزایی معاونین امورطلاب و دانش آموختگان شمالغرب کشور
01 سپتامبر 2016 - 11:28
شناسه : 727
بازدید 600
20

عصردوشنبه معاونین امور طلاب و دانش آموختگان شمالغرب کشور در سالن کنفرانس علامه طباطبایی این حوزه به بیان دیدگاه های خود در مورد مسایل ورزشی و علمی طلاب ابن منطقه پرداختند . در این جلسه حجت الاسلام رجبی معاون امور طلاب بناب، ضمن خیر مقدم گویی به معاونین، هدف از تشکیل این جلسه را برنامه […]

ارسال توسط :
پ
پ

عصردوشنبه معاونین امور طلاب و دانش آموختگان شمالغرب کشور در سالن کنفرانس علامه طباطبایی این حوزه به بیان دیدگاه های خود در مورد مسایل ورزشی و علمی طلاب ابن منطقه پرداختند .

در این جلسه حجت الاسلام رجبی معاون امور طلاب بناب، ضمن خیر مقدم گویی به معاونین، هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی برای برگزاری اولین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی حوزه های علمیه منطقه شمالغرب کشور در بناب بیان کردند .

 

حجت الاسلام رجبی با اشاره به نقش ورزش در پیشبرد اهداف حوزه های علمیه گفتند : عدم پرداخت طلاب به مساله ورزش باعث بروز مشکلات جسمی برای طلاب محترم شده که با برگزاری چنین جشنواره هایی می بایست طلاب را به سمت مسایل ورزشی سوق داد .

 

معاون امور طلاب بناب در ادامه به تبیین چگونگی برگزاری جشنواره پرداخت و معاونین سایر استانها نیز نظرات خود در این راستا اعلام کردند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.