حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1382 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی : آنچه امروز هویت اسلامی کشور را تهدید می کند هجمه فرهنگی است
28 اکتبر 2017 - 9:54
شناسه : 4049
بازدید 620
24

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه جامعه مستقل و آزاد جامعه ای است که خودکفا باشد و ارتباط آن با سایر ممالک […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه جامعه مستقل و آزاد جامعه ای است که خودکفا باشد و ارتباط آن با سایر ممالک دنیا با عزت مندی و اقتدار باشد ، اظهار کردند : اعتماد به ظالمان و جباران دنیا غیر از بردگی نتایج دیگری عاید کشور نخواهد کرد .

ایشان افزودند : البته آنچه مهم است و امروز هویت اسلامی کشور را تهدید می کند هجمه فرهنگی است و بنا به فرمایش امام راحل(ره) اگر برهنگی و بی حجابی تمدن بشریت باشد پس چهارپایان از انسان ها متمدن ترند .

خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کردند : روزگاری پیش آمده که تمام تلاش بیگانگان غربی به بردگی کشاندن ملت های جهان سوم است .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی گفتند : همانطوری که در کشور مسئولان برای پیشرفت و آینده کشور چشم انداز ۲۰ ساله در نظر گرفتند و مقام معظم رهبری نیز بارها تذکر و تأکید کرده اند نفهمیدن اقدامات دشمن و دیر فهمیدن اقدامات آن ها خطرناک است .

ایشان افزودند : قطعاً دشمن برای براندازی نظام اسلامی نیز چشم انداز ترسیم کرده است و تولید ده ها هزار تن مواد مخدر در کشورهای همسایه ناشی از یک توطئه عظیم است و اگر مسئولان و آحاد مردم دیر بجبند کار از کار خواهد گذشت .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب اذعان کردند : مع الاسف الان برخی آقایان مشغول دعواهای سیاسی هستند و در ارائه برخی مسائل کتمان کاری می شود .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی با بیان اینکه کتمان کاری مسائل هیچ دردی را دوا نمی کند ؛ افزودند : ارائه آمار و ارقام های غلط که خیلی از آن ها صرفاً بر روی کاغذ است و فرافکنی نارسایی ها و مشکلات هیچ دردی از جامعه را دوا نمی کند .

ایشان سپس ضمن هشدار به مردم و مسئولان در خصوص افزایش گرایش افراد به مواد مخدر تأکید کردند : همه باید توجه کنند که مواد مخدر می خواهد رفته رفته در محافل حالت رسمی به خود بگیرد و به شب نشینی های ما نیز راه یابد .

امام جمعه بناب همچنین با اشاره به اینکه اعتیاد گریبان گیر جامعه ما شده است ؛ گفتند : اگر در کشور چشم انداز ۲۰ ساله داریم که با تأخیر پیش می رود ولی دشمن چشم انداز ۵۰ ساله دارد که نظام را و یک کشور انقلابی را ساقط کند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی تصریح کردند : دشمن در مرام باطل خود کاملاً جدی است ولی ما در مسیر حق الهی متفرق و بی تحرک هستیم و از این رو دشمن از تمام ظرفیت ها می خواهد استفاده کند تا ما را از پا بیندازد ولی ما فرصت ها را از دست می دهیم و به ظرفیت ها توجه نداریم و نیروها را یکی پس از دیگری تخریب و سرمایه های خود را از بین می بریم .

ایشان در ادامه خطبه های نمازجمعه بناب از دفاع مقدس به عنوان یک نعمت بزرگ برای کشورمان نام برده و اظهار داشتند : علیرغم اینکه جنگ تحمیلی به ظاهر تلخ و خسارت بار بود ولی در واقع جنگ تحمیلی ما را بیدار کرد و نگذاشت بی تفاوت باشیم .

امام جمعه بناب با اذعان به اینکه جنگ ۸ سال دفاع مقدس درس عبرت بزرگی برای ما بود ؛ گفتند : اگر جنگ ۸ ساله نبود امروز یک ببر کاغذی بیش نبودیم و هر دشمن حقیری می توانست بر ما چیره شود و جنگ ۸ ساله به ما این درس را داد که همیشه مجهز به انواع سلاح ها و آتش به اختیار باشیم .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی خاطرنشان کردند : به برکت صلابت و هوشیاری مقام معظم رهبری و استقامت شما مردم امروز شیطان بزرگ می گوید ایران خطر بزرگی است و جای شهدا و امام شهدا (ره) امروز خالی است . لذا خیلی باید آگاه و بیدار باشیم و حقا که رهبر انقلابی باید سپاه و ارتش انقلابی و مدیران انقلابی در اختیار داشته باشد و عزت امروز نظام جمهوری اسلامی مرهون رهبر معظم انقلاب است .

ایشان در بخش پایانی خطبه ها از زیارت اربعین به عنوان یک مانور سیاسی و راهپیمایی باشکوه یاد کرده و افزودند : راهپیمایی اربعین از راهپیمایی روز قدس و ۲۲ بهمن نیز بااهمیت است لذا در محل مسجد راه کربلای این شهرستان نیز برای استقبال از زائران اربعین حسینی ستاد استقبالی از سوی مردم و مسئولان شهرستان ترتیب یافته و از این رو شهروندان می توانند در دادن نذری و احسان به زائران در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی قدم بردارند .

مهر/با تصحیح و اضافه مطلب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.