حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی :بسیج عمومی به مانند دفاع مقدس در جبهه اقتصاد و فرهنگ لازم و ضروری است
01 آوریل 2017 - 8:02
شناسه : 2863
بازدید 573
22

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی در آستانه 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تبریک این روز اظهار کردند : 12 فروردین به معنای واقعی […]

ارسال توسط :
پ
پ
نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی در آستانه 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تبریک این روز اظهار کردند : 12 فروردین به معنای واقعی یوم الله است و در این روز اکثریت قاطع مردم ایران با حضور در پای صندوق های رأی به تثبیت جمهوری اسلامی ایران رأی دادند .

ایشان افزودند : البته ما مدعی این نیستیم که اسلام واقعی در کشور حاکم شده و متأسفانه نه از طرف دولت و نه از طرف مردم هنوز حکومت واقعاً اسلامی در جامعه حاکم نشده ولی سعی بر این است که در این مسیر حرکت کنیم و به امید روزی که حقیقت لباس عمل به خود بپوشد .

خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کردند : البته اسلام مورد نظر قرآن هنوز در ملل اسلامی و حتی خود ایران نیز حاکم نشده است و افزودند : مع الأسف امروز اکثر ملل اسلامی صرفاً نام اسلام را با خود یدک می‌کشند و متأسفانه از محتوای اسلامی خبری نیست و گاهاً با بوجود آوردن گروه‌های داعشی آن هم به نام اسلام چهره اسلام را تخریب می کنند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی امروز بر روی دو اصل کتاب الله و اهل بیت عصمت (ع) استوار است؛ اظهار داشتند : امروز جمهوری اسلامی روی این دو اصل واقع شده است و مشروط است بر اینکه دغدغه‌های ارکان نظام به‌خصوص مقام معظم رهبری از سوی دولتمردان و مردم واقعاً به عنوان سرمشق قرار گیرد .

ایشان سپس با اشاره به اینکه دشمنان نظام از دو جبهه اقتصاد و فرهنگ جبهه جدیدی را علیه این نظام گشوده‌اند ؛ تأکید کردند : هیچگونه بی‌تفاوتی در این دو جبهه جایز نیست و بسیج عمومی به مانند دفاع مقدس در جبهه اقتصاد و فرهنگ لازم و ضروری است .

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب اذعان کردند : همه باید به این حقیقت پی ببریم که دشمنان به مانند جنگ نظامی ، جنگ اقتصادی و فرهنگی را علیه این کشور آغاز کرده‌اند و همه و همه باید در حد توان مقاومت کرده و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم .

حجت الاسلام و المسلمین باقری‌بنابی خاطرنشان کردند : این ملت در مواقع حساس با عمل به فرمان مراجع خود کارهای بزرگی را کرده‌اند و در جریان تنباکو ضربه مهلکی در آن مقطع به انگلیس وارد کردند و برکات آن تا امروز در کشور دایر و جاری است .

ایشان تصریح کردند : فرمان و فتوای رهبر حکیم انقلاب در خصوص لزوم استفاده از کالاهای داخلی و عدم استفاده از کالاهای خارجی نیز در این راستاست و مدعیان ولایت بیش از دیگران احساس مسئولیت کرده و به این فتوا جامه عمل بپوشانند .

امام جمعه شهرستان بناب یادآور شدند : امروز وضع و شرایط کشور طوری است که استفاده از کالاهای خارجی سم مهلکی است و مردم باید در عمل به جنگ با دشمن در عرصه اقتصادی و فرهنگی بپردازند .

ایشان در ادامه با اذعان بر اینکه اگر مسئله اقتصاد حل شود می‌توانیم انقلاب خود را به دنیا صادر کنیم ؛ تصریح کردند : با احداث ساختمان‌های چند طبقه و استفاده از خودروهای میلیاردی نمی‌توان به اقتصاد مقاومتی دست یافت و باید به جای صرف مبالغ و پرداخت‌های میلیاردی برای خودروهای گران قیمت این مبالغ را صرف توسعه و اقتصاد و اشتغال کشور کنیم و با این کار آسایش آیندگان را فراهم خواهیم کرد .

فارس / با تصحیح و اضافات

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.