حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی : حجاج ایرانی در تمام امور و رفتارهای خود باید طوری حرکت کنند که برای ولایت و نظام جمهوری اسلامی مایه شرف و افتخار باشند
05 آگوست 2017 - 10:51
شناسه : 3628
بازدید 594
24

نمازعبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به سفر معنوی حج اظهار کردند : با توجه به وضعیت و شرایط جهانی ، حج امسال حج بخصوصی است و از […]

ارسال توسط :
پ
پ

نمازعبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به سفر معنوی حج اظهار کردند : با توجه به وضعیت و شرایط جهانی ، حج امسال حج بخصوصی است و از این رو حجاج محترم ایرانی باید ضمن حفظ متانت ، در رفتار خود دقت بیشتری داشته باشند .

ایشان خطاب به حجاج ایرانی اذعان کردند : از آنجایی که ملت ایران در سرتاسر دنیا با عزت و عظمت مطرح است ، از این رو ملت‌های دنیا به حجاج ایرانی با دید انسان‌های نمونه ایرانی و شیعه نگاه می‌کنند .

خطیب جمعه شهرستان بناب تأکید کردند : حجاج ایرانی در تمام امور و رفتارهای خود باید طوری حرکت کنند که برای ولایت و نظام جمهوری اسلامی مایه شرف و افتخار باشند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی تصریح کردند : امروز تبلیغات منفی علیه ایران و تشیع به اوج خود رسیده است و حاجیان  ایرانی باید توجه داشته باشند که حرکات و رفتارهای آنها بهانه به دست اشرار ندهد ، چرا که تمام دوربین‌ها به سمت حجاج ایرانی است تا بتوانند از آنها نقطه ضعفی بدست آورند .

ایشان ضمن توصیه‌های لازم به روحانیون و مدیران کاروان‌های حج اظهار کردند : سعی کنید با اعمال و رفتار خود الگویی برای شیعه و نظام جمهوری اسلامی باشید .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب خاطرنشان کردند : زائران بیت الله الحرام باید به سفر حج به عنوان یک سفر معنوی و الهی نگاه کنند زیرا هیهات که دیگر چنین سفری تکرار شود .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی افزودند : کسی که به سفر حج می رود اگر بیدار نشود و خودسازی نکند، سفر مقبولی نخواهد داشت .

ایشان تصریح کردند : با مال مخلوط هیچ عبادتی بخصوص سفر حج درست و مورد مقبول نیست و با آن مال نمی‌شود احسان و اطعام داد و اعمال طواف را انجام داد .

امام جمعه بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان سالروز ولادت با سعادت امام علی بن موسی الرضا(ع) را تبریک و تهنیت گفتند .

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین قسمتی از ویژگی‌ها و خصوصیات فردی امام هشتم را بیان کرده و اظهار داشتند : قرار گرفتن بارگاه شریف آن امام همام در ایران یک نعمت و برکت است .

فارس / با تصحیح و اضافه مطلب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.