حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی : دنیا برای شناخت هرچه بیشتر امیرالمؤمنین (ع) نیاز به تکامل و رشد فراوان دارد
17 ژوئن 2017 - 18:11
شناسه : 3368
بازدید 627
24

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تشریح فضایل و شخصیت  امیرالمؤمنین (ع) اظهار کردند : هنوز جهان برای تبیین معرفت و منزلت آن حضرت نابالغ است . […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تشریح فضایل و شخصیت  امیرالمؤمنین (ع) اظهار کردند : هنوز جهان برای تبیین معرفت و منزلت آن حضرت نابالغ است .

ایشان افزودند : دنیا برای شناخت هرچه بیشتر امیرالمؤمنین علی(ع) نیاز به تکامل و رشد فراوان دارد و قطعاً شناخت ایشان برای آنها از محالات است .

خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کردند : معاویه سرسخت‌ترین دشمن امیرالمؤمنین (ع) در تشریح و توصیف آن حضرت می‌گوید«علی (ع) کل آسمان‌هاست و بقیه مردم خاک هستند» .

حجت الاسلام و المسلمین باقری‌بنابی با بیان اینکه شیعه و سنی در تحلیل و توصیف مقام و جایگاه و عظمت حضرت علی(ع) در مانده‌اند، تأکید کردند : امروز افتخار می‌کنیم که پیرو امیرالمؤمین (ع) بوده و آن را یدک می‌کشیم .

ایشان خاطرنشان کردند : ما امروز فاصله زیادی با جامعه علوی و مهدوی داریم و انتخابات گذشته نمودار آن بود .

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب با بیان اینکه انتخابات میدان امتحان بود گفتند : در پس و پیش تبلیغات انتخابات، نامزدهای انتخابات و طرفداران آنها چه ناسزاها، چه نارواها و چه تهمت‌هایی که انجام ندادند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری‌بنابی اذعان کردند : ماه رمضان و شب‌های قدر برای این است که به خود برگردیم ، علوی فکر و علوی عمل کنیم، رقیب را تحمل کنیم و این حماسه عظیمی که با مشارکت قریب به ۴۲ میلیون نفری در کشور اتفاق افتاد را قدردان باشیم .

ایشان افزودند : نباید مردم را به جان همدیگر انداخت ، لازم است استغفار و توبه کنیم .

امام جمعه بناب در ادامه خطبه‌ها به جایگاه رفیع تریبون نماز جمعه در کشور اشاره کرده و اظهار داشتند : اینجا جایگاه پیامبر اکرم(ص) و سنگر عدالت است ، تریبون نماز جمعه تریبون احزاب نیست و بعضاً انتظار این است که امام جمعه بناب چرا برخی مسئولان را بخاطر عملکرد ضعیف آنها مورد سرزنش قرار نداده و انتقاد نمی‌کند .

خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کردند : جایگاه تریبون نماز جمعه چنین ایجاب می‌کند که در کنار نقد عملکرد مسئولان، از زحمات آنها تقدیر هم به عمل آید.

ایشان اذعان کردند : صرف انتقاد عادلانه نیست و اینگونه رفتارها در جامعه جواب نداده و نمی‌دهد و غیر از افزایش کینه و دشمنی‌ کاری نمی‌کند و در اینصورت متاسفانه مردم از نظام سلب اعتماد می‌شوند .

خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کردند : امام جمعه نمی‌تواند یک طرفه صحبت کند، امام جمعه باید نقش پدر را در جامعه ایفاد کند و اگر چنین نکند اشتباه کرده و راه را خطا می‌رود .

ایشان تأکید کردند : نقد و انتقاد داریم ، اما در وقت مناسب خود برای مسئولان رده‌بالای نظام نوشته ایم و از نزدیک هم گفته ایم و بی‌پرده مطالب را در جلسات خصوصی عرض کرده ایم، بنده تا زنده‌ام این راه و این مسیر را ادامه خواهم داد چرا که مسئول را از اعتبار انداختن عادلانه نیست و هر امام جمعه‌ای که این مسیر را طی کند، راه را خطا رفته است .

امام جمعه شهرستان بناب در ادامه خطبه‌ها ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم به خصوص جوانان در برنامه‌های شب‌های احیاء و قدردانی از تلاش‌های خالصانه مدافعان حرم، از زحمات نیروهای امنیتی، انتظامی و سپاه که در جهت ایجاد آسایش و امنیت مردم شبانه‌روز تلاش می‌کنند، تجلیل کردند .

فارس / با تصحیح و اضافات

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.