حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام سید محمدعلی طباطبایی
05 ژانویه 2017 - 11:52
شناسه : 2307
بازدید 872
30

حجت الاسلام سید محمد علی طباطبایی در دوم خرداد ماه سال 1325 در شهر چهاربرج میاندوآب دیده به جهان گشود . ایشان تحصیلات کلاسیک خود را تا مقطع سیکل در زادگاه خود ادامه داده و در سال 1348 برای ادامه تحصیل به حوزه ی علمیه ی صادقیه تبریز مشرف شد . حجت الاسلام طباطبایی با […]

ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام سید محمد علی طباطبایی در دوم خرداد ماه سال 1325 در شهر چهاربرج میاندوآب دیده به جهان گشود .

ایشان تحصیلات کلاسیک خود را تا مقطع سیکل در زادگاه خود ادامه داده و در سال 1348 برای ادامه تحصیل به حوزه ی علمیه ی صادقیه تبریز مشرف شد .

حجت الاسلام طباطبایی با شروع لمعتین در سال 1351 به شهر مقدس قم رهسپار گشت .

ایشان در مدت تحصیل خود از محضر آیات عظام آقایان فاضل لنکرانی ، شیخ جواد تبریزی ، کوکبی ، موسوی تهرانی ، بنی فضل ، ستوده ، صلواتی ، دوزدوزانی ، حقی ، پایانی و مدرس افغانی تلمذ نموده و 4 سال نیز در درس خارج فقه و اصول شرکت نمود .

در دوران انقلاب با سخنرانی بر علیه رژیم شاهنشاهی در شهرهای استان آذربایجان غربی حضوری پررنگ در عرصه ی دفاع از اسلام داشته و هم زمان با شروع جنگ تحمیلی با حضور در استان کردستان به تبلیغ و جذب نیرو پرداخت .

ایشان از سال 1362 به مدت 4 سال در مؤسسه ی آل البیت فعالیت نموده و چندین نسخه تحقیق کتاب من جمله تحقیق کتاب نفیس وسائل الشیعه را تحت نظر این مؤسسه انجام داد .

حجت الاسلام طباطبایی از سال 1368 مشغول تدریس شده و در مدت 27 سال سابقه ی تدریس در حوزه ی علمیه ی بناب ، کتابهایی همچون ادبیات عرب ، لمعه و اصول را تدریس نموده و اکنون نیز در این مدرسه ی علمیه مشغول تدریس می باشد .

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.