حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حضور پر رنگ طلاب حوزه ی علمیه ی بناب در پیاده روی اربعین
13 نوامبر 2016 - 17:19
شناسه : 1367
بازدید 629
20

حجت الاسلام رجبی معان امور طلاب و دانش آموختگان حوزه ی علمیه ی حضرت ولیعصر (عج) بناب در گزارشی بیان کردند حوزه ی علمیه ی بناب با حضور بیش از 200  نفر از طلاب و اساتید و مسئولین حضوری پر رنگ در راه پیمایی عظیم اربعین امسال خواهد داشت . ایشان با اشاره به تعداد […]

ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام رجبی معان امور طلاب و دانش آموختگان حوزه ی علمیه ی حضرت ولیعصر (عج) بناب در گزارشی بیان کردند حوزه ی علمیه ی بناب با حضور بیش از 200  نفر از طلاب و اساتید و مسئولین حضوری پر رنگ در راه پیمایی عظیم اربعین امسال خواهد داشت .

ایشان با اشاره به تعداد نفرات حاضر در اربعین گذشته از حوزه ی بناب که در حدود 160 نفر اعلام شده بود افزایش حدود 50 نفری امسال را متذکر شده و اعلام کردند که عده ای از طلاب نیز بخاطر دیر اقدام کردن از گرفتن ویزا جا ماندند .

ایشان در ادامه خاطر نشان کردند که از این تعداد از طلاب و اساتید و مسئولین حدود 120 نفر با کاروان حوزه و بقیه نیز مستقلا به این سفر نورانی رهسپار خواهند شد .

حجت الاسلام رجبی زمان حرکت کاروان حوزه ی بناب را ساعت 11 صبح 24 آبان و زمان برگشت را نیز بعد از نماز ظهر و عصر 2 آذر از شهر مهران اعلام کردند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.