حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
دومین جلسه عموم طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب در محضر حجت الاسلام و المسلمین نصیری
15 مارس 2017 - 14:50
شناسه : 2822
بازدید 607
22

دومین جلسه ی عموم طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب امروز ظهر در محضر حجت الاسلام و المسلمین نصیری برگزار گردید . حجت الاسلام و المسلمین نصیری با اشاره به مباحث جلسه ی قبلی و با بیان آیه ی 122 سوره ی توبه ، تفقه و انذار را از اهداف اصلی طلاب و مبلغان […]

ارسال توسط :
پ
پ

دومین جلسه ی عموم طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب امروز ظهر در محضر حجت الاسلام و المسلمین نصیری برگزار گردید .

حجت الاسلام و المسلمین نصیری با اشاره به مباحث جلسه ی قبلی و با بیان آیه ی 122 سوره ی توبه ، تفقه و انذار را از اهداف اصلی طلاب و مبلغان دینی برشمردند .

ایشان در ادامه خاطرنشان کردند : این دو مسئله ی مهم همان دانش افزایی و معنویت افزایی است که عالم دینی شدن بدون این دو مسئله امکان پذیر نیست .

حجت الاسلام و المسلمین نصیری دانش افزایی را در گرو اهتمام به چند توصیه دانستند .

ایشان اهتمام به دروس حوزه ، مباحثه ، پیش مطالعه و خلاصه نویسی را از آن مهم برشمرده و خاطر نشان کردند : مباحثه از اساسی ترین ابزارهای دانش افزایی است که علاوه بر تثبیت دروس باعث بالا رفتن قدرت بیان نیز خواهد شد .

ایشان افزودند : مباحثه معرکه ی اخلاقی است پس باید اخلاق را در آن رعایت نموده و نقدپذیری را در خود افزایش دهیم .

حجت الاسلام نصیری در ادامه طلاب را به حفظ آیات و اشعار ، تمرین سخنرانی و روضه ، مطالعات جنبی ، ورزش ، تحقیق با استفاده از ابزار های به روز و فرصت شناسی توصیه نمودند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.