حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
دیدار طلاب خارجی المصطفی واحد تبریز با آیت الله بنابی
21 می 2017 - 9:02
شناسه : 3281
بازدید 600
25

تعدادی از طلاب خارجی المصطفی واحد تبریز از کشورهای جمهوری آذربایجان ، روسیه و ترکیه با حضور در حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب با آیت الله عبدالمجید باقری بنابی دیدار کردند . در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین بختاور مدیر مدرسه علمیه طلاب خارجی تبریز نیز حضور داشتند ، آیت الله بنابی […]

ارسال توسط :
پ
پ

تعدادی از طلاب خارجی المصطفی واحد تبریز از کشورهای جمهوری آذربایجان ، روسیه و ترکیه با حضور در حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب با آیت الله عبدالمجید باقری بنابی دیدار کردند .

در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین بختاور مدیر مدرسه علمیه طلاب خارجی تبریز نیز حضور داشتند ، آیت الله بنابی با بیان اینکه شما هم مهاجرید و هم طلبه ، پس أجرتان در محضر خدا مضاعف است ، خاطر نشان کردند : این مسیر برای شما روشن است که بعد از فراگیری معارف عالیه هزاران بلکه صدها هزار را با خدا آشتی خواهید داد .

ایشان حضار را به عدم خستگی در این راه و تلاش علمی و معنوی در شب و روز و مراقبت از نگاه توصیه نمودند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.