حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
مجمع خیرین حوزه ساز با حضور آیت الله مقتدایی
12 می 2017 - 10:57
شناسه : 3242
بازدید 593
16

مجمع خیرین حوزه ساز ، پنج شنبه شب با حضور معتمدین و خیرین حوزه ساز ، امام جمعه شهرستان بناب ، مدیریت ، اساتید و طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و با سخنرانی آیت الله مقتدایی عضو شورای عالی حوزه های علمیه در حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب برگزار شد . آیت الله […]

ارسال توسط :
پ
پ

مجمع خیرین حوزه ساز ، پنج شنبه شب با حضور معتمدین و خیرین حوزه ساز ، امام جمعه شهرستان بناب ، مدیریت ، اساتید و طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و با سخنرانی آیت الله مقتدایی عضو شورای عالی حوزه های علمیه در حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب برگزار شد .

آیت الله مقتدایی در ابتدای فرمایشات خود با تبریک نیمه شعبان این شب را شبی با برکت دانستند و خاطرنشان کردند : هیچ شبی به افضلیت شب قدر نمیرسد مگر شب نیمه شعبان .

ایشان در ادامه با اشاره به خدمات حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب ، به خیرین حوزه ساز بخاطر کمک به این حوزه مقدسه برای پرورش طلاب تبریک گفتند .
آیت الله مقتدایی با اشاره به ثواب مسجد سازی و حسینیه سازی ، ثواب مدرسه سازی را بالاتر از آنها دانستند .
ایشان ادامه دادند : اگر شخصی کسی را هدایت کند بهتر از آن است که تمام دنیا را داشته باشد و این ثواب تنها به آن شخص نمی رسد بلکه به استاد و هموار کنندگان راه تحصیل (خیر مدرسه ساز) آن نیز تعلق خواهد گرفت .
عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان روایتی از حضرت امام صادق (ع) تعلیم دهنده دین و هدایت کننده مردم را از هزار عابد افضل معرفی نموده و خیرین مدرسه ساز را نیز شریک در ثواب تعلیم دهنده دین دانستند .
ایشان با اشاره به روایتی دیگر عنوان کردند : کسانیکه از مالشان در کارهای خیر کمک میکنند در قیامت نیز خیرند و خداوند در ازای کارهای خیرشان گناهانشان را می بخشد و آن خیرین از حسناتشان به دیگران می دهند .
عضو جامعه مدرسین در انتهای فرمایشات خویش با اشاره به نیاز به مبلغ در داخل و خارج از کشور ، اظهار امیدواری کردند : طلاب در تحصیل علم جدیت داشته و در جاهایی که نیاز به مبلغ است حضور داشته باشند .

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.