حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
نشست صمیمی با دکتر رحمانی مدیر گروه آینده پژوهی و عضو هیأت علمی المصطفی
21 اکتبر 2017 - 21:26
شناسه : 3987
بازدید 757
19

ظهر امروز بعد از اتمام دوره مهارت افزایی مدیریت استراتژیک نشستی صمیمی با دکتر رحمانی مدیر گروه آینده پژوهی و عضو هیأت علمی المصطفی انجام شد . بیانات دکتر رحمانی مدیر گروه آینده پژوهی و عضو هیأت علمی المصطفی : قبل از آمدن به حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب اطلاعاتی از این حوزه داشتم و تصویری […]

ارسال توسط :
پ
پ

ظهر امروز بعد از اتمام دوره مهارت افزایی مدیریت استراتژیک نشستی صمیمی با دکتر رحمانی مدیر گروه آینده پژوهی و عضو هیأت علمی المصطفی انجام شد .

بیانات دکتر رحمانی مدیر گروه آینده پژوهی و عضو هیأت علمی المصطفی :

قبل از آمدن به حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب اطلاعاتی از این حوزه داشتم و تصویری که از حوزه بناب در حوزه ها وجود دارد تمایز تهذیبی این حوزه است .

با تعدادی از فارغ التحصیلان حوزه بناب آشنا هستم و موقعی که اینجا آمدم و این فضا را دیدم از فضای عالی بومی متناسب و از فضای اداری و آموزشی این مدرسه لذت بردم .

این دوره برای اولین بار در مراکز استانی برگزار می شد و حوزه بناب اولین مکان برگزاری این دوره است و حضور به موقع شرکت کنندگان و علاقمندی آنها برای بنده تعجب آور بود و از حضور حداکثری شرکت کنندگان لذت بردم و این مسأله نشانگر فرهنگ اداری ، سازمانی و تربیتی حوزه بناب هست ، البته در باب توانمند سازی در ابعاد دیگر نیز انجام کارهای مشابه لازم هست و باید روی نیازهای دیگر هم پافشاری کنند و این آموزش ها را ادامه دهند .

بنده از دیداری که با آیت الله بنابی داشتم بسیار لذت بردم ،ایشان شخصیتی حاذق و فاضل و سلیم النفسی هستند و نه تنها سرمایه بناب بلکه یکی از سرمایه های حوزه های علمیه می باشند و یکی از خروجی هایی هستند که حوزه های علمیه میتوانند به ایشان افتخار کنند . ایشان در دوره ما حضور پیدا کردند و پیگیر مسائل بودند .

حاج شیخ مصطفی باقری بنابی اخوی آیت الله بنابی نیز خیلی علاقمند بودند و شخصیتی با صفا که در دوره نیز حضور پیدا کرده و باعث دلگرمی ما شدند .

این مسائل شاید برای طلاب حوزه بناب مسأله ای عادی باشد ولی برای بنده که این دوره را در مکان های مختلفی برگزار کردم حضور تا این سطح مشارکت ، دلسوزی و پرس و جو کمتر مشاهده شده و شاید یکی از رازهای موفقیت حوزه بناب یکدستی و علاقمندی این حوزه باشد .

در مجموع بسیار راضی و مشتاق برای حضور دوباره در این حوزه علمیه هستم .

ثبت دیدگاه

2 دیدگاه برای “نشست صمیمی با دکتر رحمانی مدیر گروه آینده پژوهی و عضو هیأت علمی المصطفی”
  1. با سلام
    میشه لطف کنید صوت تدریس استاد رو بارگذاری بفرمایید تا ما هم استفاده ببریم
    خدا خیرتون بده لطف کنید بزارید

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.