حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1377 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
نشست هم اندیشی منطقه ای گروه های علمی و تربیتی مدارس علمیّه استانهای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و اردبیل و منطقه بناب برگزار شد
09 جولای 2022 - 19:11
شناسه : 17142
بازدید 672
17

نشست هم اندیشی منطقه ای گروه های علمی و تربیتی مدارس علمیّه استانهای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و اردبیل و منطقه بناب برگزار شد 🔰نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه معزّز ارومیّه در این نشست با اشاره به اینکه علمی بودن، توجّه به تربیت و تهذیب و انقلابی بودن به عنوان سه محور مهمّ حوزه های […]

ارسال توسط :
پ
پ

نشست هم اندیشی منطقه ای گروه های علمی و تربیتی مدارس علمیّه استانهای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و اردبیل و منطقه بناب برگزار شد

🔰نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه معزّز ارومیّه در این نشست با اشاره به اینکه علمی بودن، توجّه به تربیت و تهذیب و انقلابی بودن به عنوان سه محور مهمّ حوزه های علمیّه مطرح است.
افزودند: پویایی و رشد حوزه های علمیّه در گرو توجه به این سه موضوع است تا بتوانیم عالمی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

🔰حجت الاسلام والمسلمین سیّد مهدی قریشی؛ تربیت کردن مبلّغ دینی و معلّم اسلام را مسئله مهم برجسته بودن آموزش در حوزه های علمیّه دانسته و گفتند:
هر تبلیغی توسط این مبلّغان دینی انجام شود اساتید و مسئولان حوزه علمیّه که در آموزش آن مبلّغ دینی تاثیرگذار بودند نیز در اجر عمل او شریک هستند.

🔰معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور نیز در این نشست با اشاره به اعیاد بزرگ قربان و غدیر، مسئله امامت را موضوع مشترک هر دو عید دانسته و گفتند: موضوع غدیر و ولایت امیر المومنین علی (علیه السلام) به اندازه ابلاغ رسالت پیامبر گرامی اسلام اهمیت دارد و خداوند در قرآن کریم نیز بدان تاکید دارد.

🔰حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد با بیان این که حوزه‌ها باید همگام با تحوّلات نوین خود را بروز نگه داشته تا پاسخگوی موضوعات جدید روز نیز باشند.
افزودند: ارتقای علمی و بازسازی هماهنگ علمی حوزه ها همگام با نیازهای جدید باید انجام شود که تدوین ۱۶ رشته جدید و تعریف ۴۰۶ رشته و گرایش و رویکرد جدید در حوزه ها از جمله این طرح ها است.
۱۴۰۱/۰۴/۱۶
حوزه علمیّه حضرت ولیعصر(عج) بناب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.