حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی
25 دسامبر 2016 - 8:57
شناسه : 2064
بازدید 586
26

نماز عبادی سیاسی جمعه ی شهرستان بناب این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی امام جمعه ی شهرستان بناب برگزار شد . حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به ۲۳ ربیع الاول سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم ، مظلومیت و […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه ی شهرستان بناب این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی امام جمعه ی شهرستان بناب برگزار شد .

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به ۲۳ ربیع الاول سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم ، مظلومیت و مصیبت های وارده به ایشان را یادآور شدند .
ایشان با اشاره به جایگاه و منزلت شهر قم تصریح کردند : امروز این انقلاب و نظام که قدرت‌های شیطانی را به ستوه آورده و خواب آن‌ها را آشفته کرده است و به ملت‌های ضعیف در مقابل ابرقدرت‌ها جسارت و اعتماد به نفس داده، از شهر قم ریشه گرفته است.
خطیب جمعه شهرستان بناب در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به پیروزی بزرگ ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت در آزادسازی حلب اشاره کرده و افزودند : با آزادی حلب تمام قدرت‌های بزرگ دنیا خشمگین و عصبانی هستند و تمام محاسبات آنها به هم خورده است.
حجت الاسلام و المسلمین باقری‌بنابی خاطرنشان کردند : همین قدرت‌ها و شیاطین غرب بودند که در فتنه ۸۸ قصد داشتند کار نظام جمهوری اسلامی را یکسره کنند ولی در اثر بیداری و هوشیاری مردم تمام توطئه‌های آنها خنثی و فتنه ۸۸ خاموش شد و نظام جمهوری اسلامی استحکام یافت.
ایشان همچنین با بیان اینکه ماجرای حلب، یمن، بحرین و عراق را همین غربی‌‌ها به وجود آورده‌اند؛ تأکید کردند : امروز تمام آنها در جریان حلب ماتم زده هستند و در مقابل، جمهوری اسلامی ایران سرافراز و روسفید است.
حجت الاسلام و المسلمین باقری‌بنابی در ادامه تصریح کردند : این وعده قرآن است که «اگر استقامت داشته باشیم، تمام قدرت‌های زر و زور و تزویر در برابر اسلام شکست خواهند خورد.»
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه ی خطبه‌ها با اشاره به ۵ دی ماه سالروز صدور فرمان امام راحل(ره) به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای تأمین امنیت هوایی جمهوری اسلامی ایران فرمودند : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با لبیک به فرمان امام راحل(ره) در صنعت هواپیمایی کشور اقدامات بزرگی را انجام داده است و علیرغم دادن شهید و جانباز در این عرصه بحث هواپیما ربایی را در این کشور برای همیشه ریشه‌کن کرد تا مردم ایران در آسایش و آرامش از مسافرت‌های هوایی استفاده کرده و بهره‌مند شوند.
ایشان اذعان کردند : اشرار و معاندان نظام در ابتدای انقلاب سعی داشتند با اقداماتی نظیر هواپیماربایی عظمت جمهوری اسلامی را زیر سئوال ببرند ولی حضرت امام راحل(ره) در سال ۱۳۶۳ با این اقدام ارزشمند و واگذاری امنیت پرواز به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این تهدید دشمن را در نطفه خفه کردند.
امام جمعه ی بناب در ادامه ی خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تمجید از فداکاری‌های رزمندگان مدافع حرم و ضمن تقدیر و تشکر از قشرهای مختلف مردم بناب و مسئولان در کمک به رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم، بر استمرار جمع‌آوری و ارسال کمک‌ به جبهه سوریه تأکید کردند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.