حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی : فتنه ی 88 نقش آفرین واقعه ی عاشورا بود
31 دسامبر 2016 - 9:30
شناسه : 2191
بازدید 578
21

نماز عبادی سیاسی جمعه ی شهرستان بناب این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه ی بناب با اشاره به خطبه ی 193 نهج البلاغه ویژگی های انسان متقی را برشمرده و به خصلت […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه ی شهرستان بناب این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه ی بناب با اشاره به خطبه ی 193 نهج البلاغه ویژگی های انسان متقی را برشمرده و به خصلت های مؤمنان اشاره کرده و توفیق از سوی خدا، موعظه گر درونی و  پذیرش نصیحت از خیرخواهان را لازمه این صفات دانستند.

خطیب نماز جمعه ی بناب در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۹ دی یادآور جهاد ملی و دینی بر علیه فتنه و نفاق است تصریح کردند : مردم به صورت عملی ثابت کردند که از جان و دل مدافع ولایت، حامی دین و عاشق سیدالشهدا بوده و به هیچ وجه از سنگر ولایت عقب نشینی نخواهند کرد.

ایشان با بیان اینکه این امر از معجزات انقلاب و امام امت بود ، افزودند : در چنین حرکت هایی، قیام مهم بوده ولی بلوغ شرط لازم است.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به حوادث فتنه سال ۸۸ تصریح کردند : در دی ماه ۸۸ عاشورا مجددا نقش آفرینی کرده و تزویر را از چهره شیاطین کنار زد و یزیدیان را مطرود ساخت.

خطیب نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به جایگاه و اهمیت عاشورا خاطرنشان کردند : این فتنه گران و  اجیران بیگانه پرست چقدر احمق بودند که برای آسیب به جمهوری اسلامی عاشورا را انتخاب کردند.

امام جمعه بناب به حمایت استکبار از فتنه گران اشاره نموده و افزودند : فتنه گران به بهانه انتخابات، کل نظام را در برابر هجوم نامردان قرار دادند و آتش فتنه و اختلاف را در بین مردم شعله ورکرده و دشمن ریز و درشت انقلاب، در حمایت از این آقایان صف کشیدند بطوریکه  آمریکا، انگلیس و اسرائیل سرمایه های بزرگی را برای این فتنه هزینه کردند.

ایشان افزودند : با وجود نصایح مقام معظم رهبری ، فتنه گران تا به امروز اندکی نادم و پشیمان نشده اند که اگر همین امروز برگردند، نظام از موضع عقلانی اینها دفاع خواهد کرد .

ایشان با اشاره به رأفت نظام در برابر فتنه گران حصر خانگی را نهایت کرامت نظام و رهبری در حق فتنه گران دانستند .

ایشان در پایان اظهار امیدواری کردند : با فرارسیدن هر ساله ۹ دی، با گفتن منطقی چنین مطالبی به روشنگری مردم پرداخته شود .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.