حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی
06 می 2017 - 10:54
شناسه : 3159
بازدید 604
25

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار شد . حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با گرامیداشت روز جوان و با بیان اینکه جوانان ایرانی در مواقع سرنوشت ساز هویت و اصالت خود را نشان […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار شد .

حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با گرامیداشت روز جوان و با بیان اینکه جوانان ایرانی در مواقع سرنوشت ساز هویت و اصالت خود را نشان داده‌اند؛ اظهار کردند : با وجود اینکه برخی تصاویر و چهره‌ها انسان را رنج داده و آزرده خاطر می‌کنند ولی ریشه جوانان ما علوی و الهی است.
ایشان افزودند : جوانان ما در هر قیافه‌ای هم که باشند با جوانان اروپایی تفاوت زیادی دارند و تصریح کردند : جوانان ایران اسلامی در انواع مراسمات مختلف دینی و مذهبی از جمله شب‌های قدر و اعتکاف و با حضور در حرم‌های امامان معصوم(ع) چهره خود را نشان داده و بی‌تعارف می‌توان گفت خصوصیاتی که جوانان ما دارند جوان هیچ کشوری در دنیا این خصوصیات معنوی را ندارد مشروط به اینکه مدیران کم کاری و خانواده‌ها در برابر جوانان کج سلیقگی نکنند و این سرمایه های عظیم را خوب پرورش دهند که قطعاً آینده این کشور با دستان این جوانان انقلابی و متعهد و متخصص خواهد چرخید .
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی با تأکید بر لزوم حمایت از جوانان اذعان کردند : امروز بر هر جوان ایرانی فرض است که از هویت و اصالت خود مراقبت کرده و از الگوهای غربی فاصله بگیرد تا اینکه دانشمندی متعهد و متدین بار بیاید .
ایشان خاطرنشان کردند : امروز بعد از گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هر خلاقیتی که در جمهوری اسلامی به دست آمده است توسط متخصصان متعهد و متدین جوان ایرانی بدست آمده و مع الأسف بسیاری از مغزهای متخصص نیز در اثر تربیت ناصحیح و تنگ نظری برخی نهادها و ادارات و اهمال کاری برخی نهادها ، مراکز مهم کفار و دشمنان را اداره می کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه به جوانان توصیه کرد که اگر خود را به تهذیب و خودسازی و رفتارهای اسلامی و الهی نزدیک کنید آن موقع گناهان از شما فاصله گرفته و جوانی دانشمند و متعهد و متدین به بار خواهید آمد که این دستاورد کمی نیست و مسوولان امر نیز باید برای رفع دغدغه های فکری و کاری جوانان برنامه داشته باشند .
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی سپس با تبریک اعیاد شعبانیه، روزه، عبادت، دادن صدقه و گرفتن دست مستمندان جامعه را از اعمال این ماه برشمرده و با تبریک روز پاسدار و روز جانباز، روز جهانی کارگر را نیز گرامی داشتند .
ایشان همچنین با تقدیر از زحمات این قشر پرتلاش در جامعه که همواره انسان های جهادگر و تلاشگری هستند، مصیبت وارده برای معدن کاران در استان گلستان را به خانواده های درگذشتگان و جامعه کارگری کشورمان تسلیت گفتند .
امام جمعه بناب در ادامه خطبه های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم از معلمان نیز به عنوان مرزداران فرهنگی جامعه نام برده و اظهار داشتند : معلمان آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در واقع محروم ترین قشر جامعه را فرهنگیان تشکیل می‌دهند .
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی همچنین هفته هلال احمر را تبریک گفته و از زحمات عوامل زحمتکش جمعیت هلال احمر در کشور تقدیر و تشکر کردند .

فارس / با تصحیح و اضافات

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.