حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی : هر اقدام و گفتاری که عامل انسجام باشد جزء برنامه های اسلام است
18 دسامبر 2016 - 9:45
شناسه : 1859
بازدید 600
23

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب برگزار گردید . حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی در ابتدای خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به راه اندازی آتش فتنه و جنگ در تاریخ پیش از اسلام اظهار داشتند […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب برگزار گردید .

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی در ابتدای خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به راه اندازی آتش فتنه و جنگ در تاریخ پیش از اسلام اظهار داشتند : در آن زمان آتش فتنه و جنگ ، بشریت را به ستوه آورده بود و نسل‌کشی‌های بی‌هدف بشریت را مورد هدف قرار داده بود.
ایشان افزودند : در این زمان یکی از مسائل مهم و حیاتی که قرآن پایه گذار آن شد و پیامبر اکرم(ص) آن را پیاده کرد، ایجاد وحدت اسلامی با محوریت خداجویی و برداشتن آثار تبعیض و نژادپرستی بود .
خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه در اسلام چپ و راست نداریم و همه و همه در مکتب رسول اکرم(ص) در یک مسیر و به سوی یک هدف هستیم ؛ تصریح کردند : همه انبیاء و امامان معصوم(ع) منادیان توحید بودند لذا هرگونه اختلاف و تفرقه در اسلام ممنوع است.
حجت الاسلام باقری‌بنابی افزودند : از این‌رو در اسلام هرگونه اقدام و گفتاری که عامل انسجام و اتحاد است جزء برنامه‌های اسلام می باشد .
ایشان یادآور شدند : بدیهی و پرواضح است که جامعه منسجم هرگز در برابر ستمگران شکست نخورده و نخواهد خورد.
خطیب گرانقدر در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک آزادی حلب اظهار کردند : آزادی حلب در واقع عین آزادی خرمشهر است .
ایشان در تشریح ارزش کار رزمندگان جبهه مقاومت تصریح کردند : رزمندگان مدافع حرم بر گردن ما حق دارند ، اگر آن جبهه شکست می خورد، آن موقع جبهه جنگ باید در پیرانشهر و خرمشهر گشوده می شد .
حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی همچنین به اوضاع کنونی حلب و جبهه مقاومت اشاره کرده و استمرار جمع آوری و ارسال کمک های مردمی شامل پتو و سایر وسایل زندگی به سوریه را خواستار شدند .
رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ایجاد حساسیت‌های نادرست در بین شیعه و سنی توطئه دشمن است خاطر نشان کردند : هم اکنون بیش از 2 میلیارد مسلمان در دنیا زندگی می‌کنند ولی متأسفانه در مجمع به اصطلاح سازمان ملل حتی این جمعیت یک کرسی مؤثر ندارد ، از این‌رو تنها راه و چاره مسلمانان حفظ وحدت و یکپارچگی است .
ایشان افزودند : جمهوری اسلامی خواستار ایجاد وحدت در دنیاست و این موضوع بر مذاق شیطان خوش نمی آید و این در حالی است که جمهوری اسلامی بی‌تفاوت‌ها را به حرکت در آورده و دست اشرار را قطع و توطئه ها را افشا کرده و روی مسیر رهبری جامع در سطح بین المللی پیش می‌رود.
خطیب گرانقدر جمعه شهرستان بناب در عین حال اظهار کردند : در شرایطی که شیاطین اراده کرده اند بین مسلمانان اختلاف و تفرقه بیندازند، بیش از هر زمانی دنیای اسلام و به ویژه جمهوری اسلامی به وحدت و همدلی نیاز دارد و نباید حریم و حرمت ها دستخوش مسائل جناحی و گروهی گردد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.