حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
یادواره بزرگ شهدای شهرستان بناب با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و 372 شهید بنابی در مصلی اعظم برگزار شد
10 فوریه 2019 - 15:08
شناسه : 7504
بازدید 585
22

یادواره شهدای شهرستان بناب با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و ۳۷۲ شهید بنابی و سالروز عملیات والفجر۸ با حضور حجت الاسلام ولائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شمالغرب کشور، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، نیروهای نظامی و انتظامی و حضور با شکوه مردم ولایتمدار بناب در محل مصلی اعظم این […]

ارسال توسط :
پ
پ

یادواره شهدای شهرستان بناب با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و ۳۷۲ شهید بنابی و سالروز عملیات والفجر۸ با حضور حجت الاسلام ولائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شمالغرب کشور، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، نیروهای نظامی و انتظامی و حضور با شکوه مردم ولایتمدار بناب در محل مصلی اعظم این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام ولائی در این مراسم با تاکید بر اینکه ۴۰ ساله شدن انقلاب نشان دهنده سلامت و پایداری آن است، اظهار داشت: بر خلاف سایر انقلاب های سالیان گذشته در سراسر جهان که اکثرا کوتاه مدت و سرانجام با شکست مواجه شدند، انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر قوانین و اصول دین و رهبری عالم و آگاه توانسته اینطور استمرار با قدرتی داشته باشد و به چنین دستاوردهای برزگی در تمام عرصه های علمی و نظامی برسد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شمال الغرب کشور با بیان اینکه دشمنان و در راس آن ها آمریکا هر لحظه برای براندازی و حداقل خدشه وارد کردن به این انقلاب تلاش می کنند، افزود: آمریکا در چند سال گذشته بالغ بر ۷ تریلیون دلار خرج کرده است و سعی کرد با تشکیل گروه تروریستی داعش و حمله نظامی به سوریه ایران را تحت فشار بگذارد که با خواست خدا و هوشیاری ملت این نقشه شوم نقش بر آب شد.

وی نداشتن رزمنده واقعی در میدان عمل را بزرگ ترین نقطه ضعف آمریکا دانست و گفت: این کشور که از لحاظ مالی، نظامی و حتی نفوذ قدرتمند ترین کشور محسوب می شود به دلیل نداشت ایمان و باور در میان نظامیان خود تا به حال در هیچ کدام از جنگ های خود پیروز نبوده است.

حجت الاسلام ولائی با اذعان به به اینکه امروز دشمنان اقلاب سعی دارند با از بین بردن اعتماد میان مردم و حاکمیت موجب تضعیف انقلاب شوند، تصریح کرد: همین موضوع حقوق های نجومی که متاسفانه با این توجیهکه این افراد سرمایه های انقلاب هستند موجب بی اعتمادی در کشور شده است و افرادی که از بیت المال حقوق های نجومی می گیرند بدانند آن ها انقلابی نیستند چرا که در انقلاب چنین موضوعی جایگاهی نخواهد داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شمالغرب کشور در پایان با تاکید بر اینکه اگر ما قدمی از انقلاب و آرمان های آن غقب بمانیم دشمن بیست قدم به نقشه های شوم خود نزدیک می شود، گفت: به فضل خدا ۲۲ بهمن امسال همانند سالیان گذشته مردم با حضور با شکوه خود ترس و وحشت را بر تن دشمنان خواهند انداخت و اثبات می کنند در هر شرایطی حامی انقلاب و ولایت خود هستند.

این گزارش می افزاید سرهنگ عمران دوستی نیز در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران هدیه ای از طرف شهدا است، اظهار داشت: اگر امروز توانسته ایم مشعل استقلال، عزت و معنویت را را در جهان برپا کنیم مرهون خون شهدایی هستیم که تا آخرین لحظه از این کشور دفاع کردند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب مقاومت و ایستادگی را نقطه عطف انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: بر خلاف حکومت های قبلی این کشور که همیشه تحت سلطه مستکبران و قدرت های جهانی بودد، انقلاب اسلامی ایران را به استقلال و عزت رسانده است و این تفکر را به سایر ملت ها منتقل کرده است.

وی در پایان با با بیان اینکه دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را تکمیل کرد، تاکید کرد: جهانیان امروز ایران را از پنجره دفاع مقدس مشاهده می کنند و قطعا اگر ما همانند شهدا و اهداف آن ها راه را ادامه دهیم به سربلندی و پیشرفت های بی نظیر خواهیم رسید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.