حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
اطلاعیه / مراسم تشرف جمعی از طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب به لباس مقدس روحانیت
10 می 2017 - 17:08
شناسه : 3228
بازدید 589
25

آرزوی رسیدن روزهای خوب ، همیشه با همه مردم دنیا هست ، آرزوی اینکه سختی‌ها تمام شود ، صبح‌ ها به تمامی صبح باشد و زندگی به‌ تمامی روی سپید و خوشش را نشانمان دهد . گاه این آرزو را زیر لب گفته‌ ایم ، گاه در دعاهایمان خواسته‌ایم ، گاه منتظرش نشسته‌ایم ، با […]

ارسال توسط :
پ
پ

آرزوی رسیدن روزهای خوب ، همیشه با همه مردم دنیا هست ، آرزوی اینکه سختی‌ها تمام شود ، صبح‌ ها به تمامی صبح باشد و زندگی به‌ تمامی روی سپید و خوشش را نشانمان دهد . گاه این آرزو را زیر لب گفته‌ ایم ، گاه در دعاهایمان خواسته‌ایم ، گاه منتظرش نشسته‌ایم ، با حسرت یا امید ، گاه هم آن را سروده‌ایم .

نیمه شعبان، یادآور تولّد اولین و آخرین امید پیامبران و فرستادگان الهی و منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) و دارای فضلیتی بس عظیم است و در روایات معصومین(ع) بر احیای آن تاکید شده است .

بزرگان دین و علما به عنوان وارثان و ادامه دهندگان رسالت انبیاء الهی و مروجان حقیقی آموزه های غنی اهل بیت(ع) نیز علاوه بر آن که خود اهتمام ویژه ای به احیای نیمه شعبان داشته و دارند، عموم مومنین و منتظران و عاشقان امام عصر حضرت بقیه الله الاعظم(عج) را نیز به احیای این روز و دعا برای سلامتی و تعجیل در ظهور حضرت ولیعصر(عج) دعوت کرده اند .

حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) نیز برای احیای این روز ، هر سال مراسم عمامه گذاری برگزار میکند .

مطابق نیمه شعبان هرسال ، امسال نیز جمعی از طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب به لباس مقدس روحانیت مشرف خواهند شد .

این مراسم ساعت 5 عصر روز نیمه شعبان در مصلای اعظم بناب و با حضور مهمانان ویژه مراسم برگزار خواهد شد .

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.