حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
امام جمعه بناب : صحنه‌گردانان خارجی این قضایا به‌زودی سیلی محکمی از این ملت خواهند خورد تا از شیطنت‌های خود پشیمان شوند
06 ژانویه 2018 - 12:27
شناسه : 4507
بازدید 597
22

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های وحدت آفرین و دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب اظهار داشتند : باید در زمان انتخاب وزراء و مدیران کشور ، کسانی روی کار بیایند که مطالبات رهبری و اقتصاد […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های وحدت آفرین و دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب اظهار داشتند : باید در زمان انتخاب وزراء و مدیران کشور ، کسانی روی کار بیایند که مطالبات رهبری و اقتصاد مورد نظر رهبری را درک کرده و به آن عمل کنند .

ایشان تصریح کردند : بنده و امثال بنده دلسوزانه تأکید کردیم که افراد شایسته را روی کار بیاورند ، وزراء و مدیرانی را که با مردم در ارتباط تنگاتنگ هستند ، سرکار آورید و از آنها استفاده کنید ولی در نهایت همان افرادی روی کار آمدند که در کابینه قبلی هم بودند .

خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه برخی از این مسئولان قدرت تصمیم‌گیری لازم را در انجام امور محوله ندارند ؛ افزودند : برخی از این افراد هستند که با تصمیم دیگران مدیریت می‌کنند و حفظ مقام خود را به رضای خالق و خلق ترجیح می‌دهند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی اذعان کردند : بنده در آن مقطع تذکر دادم و خواهش کردم که برخی از این مسئولان در برابر سختی‌ها و امتحانات سخت و عزل و نصب‌های غیرموجه عین دیوار هستند و اختیار لازم را ندارند و هرگز گوش هیچ یک از آنها به مطالبات مردم بدهکار نیست که در آن مقطع علیه بنده جار و جنجال نیز راه انداختند ، ولی بنده نخواستم موضوع را ادامه دهم .

ایشان با بیان اینکه برخی مدیران در قبال خواسته‌های به حق و قانونی مردم بیگانه هستند و هیچ حرمتی برای مردم قائل نیستند، افزودند : صرفاً در ایام انتخابات چند روزی جمال آنها پیدا می‌شود و مردم را محور و تاج سر خود معرفی می‌کنند اما وقتی که انتخابات تمام شد ، مردم بی‌مردم و قید مردم را می‌زنند .

امام جمعه بناب تأکید کردند : مسئولان باید در رفتار و وعده‌های داده شده خود تجدیدنظر کنند زیرا کشور را نمی‌شود با این شرایط اداره کرد .

ایشان خاطرنشان کردند : مردمی که اعتراض می‌کنند، همان مردمی هستند که با جان و مال خود کشور را اداره کرده و در مقابل دشمن ایستاده و کشور را نگه داشته‌اند و همین مردم مدافع نظام نیز هستند .

ایشان در ادامه خطاب به مسئولان تصریح کردند : مسئولان باید دقت کنند و ببینند که در کجاها کم‌کاری شده که منجر به اعتراض مردم می‌شود و دشمن نیز با سوءاستفاده از این موقعیت موج‌سواری می‌کند و با زیر پا گذاشتن مقدسات از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرد .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب یادآور شدند : بنده با حقوق‌های نجومی کاری ندارم و به بحث اختلاس‌ها نیز وارد نمی‌شوم ولی به این حقیقت روشن اذعان می‌کنم که تمام مسئولان بدون استثناء نوکر این مردم هستند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی افزودند : پس این مردم در برابر بی‌اعتنایی‌ها اعتراض نکنند، چه کنند؟! آنهایی که در مسند قدرت هستند، همه آنها خادم هستند و واضح است که مردم هر وقت و هر کجا مأیوس شدند ، فریاد می‌زنند و وصیت امام راحل(ره) نیز همین بود .

ایشان در ادامه خطبه‌های نماز جمعه بناب گریزی هم به برخی مشکلات و نارسایی‌های موجود در سطح شهرستان بناب زده و گفتند : چرا باید اجازه دهیم فروشگاه‌های زنجیره‌ای که معلوم نیست سرمایه آن از سوی کدام خارج‌نشین تأمین می‌شود ، چوب لای چرخ بازاریان قرار دهد و زندگی مردم را مختل کند .

امام جمعه بناب تأکید کردند : شما اگر قصد خدمت دارید ، از اهالی و اصناف این شهرستان فروشگاه‌های زنجیره‌ای را تشکیل دهید .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی افزودند : فلان اداره نباید مبل‌فروشی کند در حالی که برای این شغل پروانه کسب ندارد ، چرا در امور بازار دخالت می‌کنید تا مردم به نظام بدبین شوند؟

ایشان با انتقاد از مسئولین امور مالیاتی تصریح کردند : آنهایی را که باید میلیاردی مالیات دهند، رها کردند و به‌جای اینکه یقه بانک‌ها را بگیرند، به جان مردم بی‌بضاعت افتادند، آقای وزیر مربوطه چقدر خواهش کردیم وعده دادید ولی عمل نکردید .

خطیب جمعه بناب بیان کردند : ۱۰ سال است پل میدان معلم بناب به حال خود رها شده است و این پل مایه ننگ و نفرت عام و خاص شده است، یا تکمیل کنید و یا جمع کنید .

حجت الاسلام و المسلمین باقری‌بنابی خاطرنشان کردند : شهرک ولی‌عصر(عج) بناب بعد از ۳۰ سال در پی بی‌تدبیری‌ها، متولی خاصی ندارد و مثل اینکه برای افراد غیر هم‌وطن اردوگاه درست کرده‌اند .

ایشان در ادامه با انتقاد از عدم همکاری مناسب مسئولان اداره ثبت اسناد و املاک گفتند : برای مردم هزاران هزار دردسر ایجاد می‌کنند . دریاچه ارومیه منطقه را تهدید می‌کند ، بودجه‌هایی که گفته شده است ، آقایان اعلام کنند کجا صرف شده است و برای احیای دریاچه ارومیه چه کارهایی کرده‌اند؟ قاچاق بدنه نحیف اقتصاد کشور را نشانه رفته است .

امام جمعه بناب تصریح کردند : ۸۰ سال پدرم برای شما خادم بود و الان نیز بنده و برادرانم خادم شما هستیم و آنچه در توان داشتیم در مقابل حل مشکلات مردم شهرستان کوتاهی نکردیم و در اعتراضات نیز ما در صف شما هستیم ولی مواظب و مراقب باشید تا نامحرمان در صفوف شما رخنه نکنند . در تمام مسائل تلخ و شیرین در کنار شما هستم و هرکسی در این جریانات شلوغی کند نامحرم است و قطعاً دلسوزی نمی‌کند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی سپس با هشدار به صحنه‌گردانان خارجی قضایای اخیر کشور تصریح کردند : صحنه‌گردانان خارجی این قضایا منتظر باشند به‌زودی همه آنها را ادب خواهیم کرد و قطعاً سیلی محکمی از این ملت خواهند خورد تا از شیطنت‌های خود پشیمان شوند .

ایشان افزودند : فرزندان قهرمان این کشور که در عراق و سوریه معجزه آفریدند و این کشورها را از حلقوم شیاطین بیرون کشیدند مگر برای برقراری امنیت در کشور خود عاجز و ناتوان هستند؟

فارس/با تصحیح و اضافه مطلب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.