حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
بیانیه حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب در خصوص محکومیت کشتار مسلمانان میانمار
16 سپتامبر 2017 - 19:19
شناسه : 3838
بازدید 613
20

بسمه‌تعالی مشاهده تصاویر هولناک کشتار روزانه و سازمان‌یافته زنان، مردان، کودکان و سالخوردگان بی‌پناه و بی‌دفاع و کوچ اجباری هزاران تن از مسلمانان روهینگیا ، روح هر انسان آزاده‌ای را به شدت متألم می‌سازد . سکوت مدعیان حقوق بشر و برخی دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی که با بی‌تفاوتی نظاره‌گر این ظلم ها و وقایع هولناک، […]

ارسال توسط :
پ
پ

بسمه‌تعالی
مشاهده تصاویر هولناک کشتار روزانه و سازمان‌یافته زنان، مردان، کودکان و سالخوردگان بی‌پناه و بی‌دفاع و کوچ اجباری هزاران تن از مسلمانان روهینگیا ، روح هر انسان آزاده‌ای را به شدت متألم می‌سازد .
سکوت مدعیان حقوق بشر و برخی دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی که با بی‌تفاوتی نظاره‌گر این ظلم ها و وقایع هولناک، نقض حقوق بشر و نسل‌کشی مسلمانان در میانمار هستند نیاز بشریت را به حضور منجی واقعی آشکارتر مینماید .
ما حوزویان کشتار و اخراج مسلمانان مظلوم میانمار را شدیداً محکوم نموده و بر مسئولیت دولت های مدعی حقوق بشر و سازمانهای بین المللی در قبال حوادث اخیر و ضرورت حمایت از اقلیت مسلمان این کشور تأکید می‌نماییم .

امام جمعه شهرستان بناب

مدیریت ،اساتید و طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.