حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1382 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
تودیع و معارفه معاونت جدید تبلیغ حوزه علمیه بناب
04 سپتامبر 2016 - 12:28
شناسه : 769
بازدید 583
20

عصر دیروز طی مراسمی در سالن کنفرانس علامه طباطایی این حوزه  معاونت جدید تبلیغ منطقه بناب معرفی گردید . آیت الله باقری بنابی با اشاره به اهمیت امر تبلیغ در حوزه های علمیه افزودند: یکی از مهمترین رسالتهای حوزه و طلاب امر تبلیغ می باشد . ایشان در ادامه از زحمات و تلاشهای حجت الاسلام […]

ارسال توسط :
پ
پ

عصر دیروز طی مراسمی در سالن کنفرانس علامه طباطایی این حوزه  معاونت جدید تبلیغ منطقه بناب معرفی گردید .

آیت الله باقری بنابی با اشاره به اهمیت امر تبلیغ در حوزه های علمیه افزودند: یکی از مهمترین رسالتهای حوزه و طلاب امر تبلیغ می باشد .

ایشان در ادامه از زحمات و تلاشهای حجت الاسلام عباسیان تقدیر و تشکر کرده و حجت الاسلام اصغر درخشان را به عنوان معاون جدید تبلیغ منطقه بناب معرفی کردند .

شایان ذکر است حجت الاسلام درخشان فارغ التحصیل مرکز تخصصی تبلیغ حوزه علمیه قم بوده و سابقه فعالیت تبلیغی در گروه های تبلیغی جهادی و مدارس طاها را داراست . از دیگر اقدامات تبلیغی ایشان می توان به فعالیت در هسته مرکزی ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان بناب اشاره کرد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.