حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام و الامسلمین باقری بنابی : عزت و اقتدار نظام باعث خوشحالی دوستان و ناراحتی و خشم  دشمنان است
04 نوامبر 2017 - 11:31
شناسه : 4077
بازدید 646
25

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به پیامدهای جبران‌ناپذیر خسارات وارده به مرغداران منطقه اظهار کردند : این کوتاهی کجا با اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به پیامدهای جبران‌ناپذیر خسارات وارده به مرغداران منطقه اظهار کردند : این کوتاهی کجا با اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید سنخیت دارد؟ مردم با این سوءمدیریت‌ها چه کنند، جوابگوی این اتفاقات و حوادث چه کسی است ؟

ایشان تصریح کردند : پیامدها و تبعات این حوادث و ضرر و زیان آن در ماه‌های آتی جز برای مردم متوجه کیست؟ کدام تشکیلات باید خسارات آنها را جبران کند؟ آنها به چه کسی باید پناه ببرند؟! دستگاه‌ها و تشکیلات عریض و طویل در کشور چرا باید در این خصوص تدابیر لازم را نیاندیشند ؟

خطیب نماز جمعه شهرستان بناب سپس با تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی(ع) خاطرنشان کردند : امام حسین(ع) و اهل‌بیت ایشان شهید شدند و مصیبت بزرگی متوجه آنها شد ولی با غیرت و با عزت در مقابل جریانات و اتفاقات ظاهر شدند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری‌بنابی با اشاره به عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی و صلابت مقام معظم رهبری در سراسر دنیا اظهار کردند : این عزت و اقتدار از یک طرف باعث خوشحالی دوستان و مسلمانان دنیا و از طرف دیگر باعث ناراحتی و خشم ستمگران دنیا شده است .

ایشان با اذعان به اینکه عزت و عظمت جمهوری اسلامی امروز حرف اول را در منطقه می‌زند ؛ افزودند : پوتین رئیس جمهور روسیه با آن غرور خود با تواضع تمام مقام معظم رهبری را زیارت می‌کند و در برابر عظمت رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی مات و مبهوت به اظهارات معظم‌له گوش می‌کند، آیا بالاتر از این عزتی هم هست ؟

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با تأکید بر اینکه دشمنان قسم‌خورده نظام از قبیل آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل طبل توخالی بیش نیستند ؛ بیان کردند : در مقاطعی هر یک از این کشورها رژیم یک کشور را عوض می‌کردند ، نظام حکومتی کشورها را تغییر می‌دادند و با یک اشاره نفرات دلخواه خود را بر سر کار می‌آوردند ولی الآن این قدرت‌ها در قبال عظمت جمهوری اسلامی درمانده و بیچاره شده‌اند .

ایشان در ادامه خطبه‌های نماز جمعه بناب با اشاره به روز 13 آبان، یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و شهید حسین فهمیده را گرامی داشته و افزودند : امثال شهید فهمیده‌ها کار بزرگی کردند و امروز افکار، یاد و نام آن شهید بزرگوار به فراموشی نخواهد رفت و این در حالی است که صدام و صدامیان به درک واصل شده و هیچ نامی از آنها نیست .

امام جمعه بناب همچنین تصریح کردند : هزاران درود و صلوات به روح پرفتوح امام راحل(ره)، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم که این عزت و عظمت را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده‌اند .

فارس/با تصحیح و اضافه مطلب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.