حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی : آنان که می گویند برجام پیروز است پس مشکل از کجاست که رکود کشور را فرا گرفته است/مدیریت در تمام بخش‌های کشور بیمار است
22 جولای 2017 - 10:34
شناسه : 3508
بازدید 578
25

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز وحدت آفرین و دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با قرائت‌نامه حضرت امیرالمؤمنین علی(ع)به مالک اشتر اظهار کردند : مردم به تمام عملکرد شما مسئولین نظارت دارند و […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز وحدت آفرین و دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با قرائت‌نامه حضرت امیرالمؤمنین علی(ع)به مالک اشتر اظهار کردند : مردم به تمام عملکرد شما مسئولین نظارت دارند و حرکات و عملکرد ریز و درشت شما را رصد کرده و آن را مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌دهند و در نظام اسلامی نمی‌شود درک و فهم مردم را تعطیل کرد .

ایشان سپس تصریح کردند : افکار عمومی قاضی و ریزبین هستند و زبان مردم را نمی‌توان لال نگه داشت و معیار سنجش حکومت‌ها از نظر عدل، جور، امید و اعتدال افکار عمومی جامعه است نه حراست‌ها و بازرسی‌های عریض و طویل، پوچ و بی فایده و بی‌خاصیت !

خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه باید به افکار عمومی جامعه ارج و ارزش قائل شد ؛ افزودند : نمی‌شود به افکار عمومی جامعه سرپوش گذاشت و برای سنجش و ارزیابی عملکرد حاکمان نباید غفلت کرد و خواسته‌های آنها را نادیده گرفت . خصوصاً در کشور مردمی که طاغوت 2500 ساله را از قدرت ساقط کرده و اسلام و ولایت را برگزیده‌اند و پرچم قرآن و اهل بیت(ع) را به اهتزاز در آورده‌اند و هر روز این مردم جبهه اداره می‌کنند و دفاع انجام می‌دهند .

حجت‌الاسلام و المسلمین باقری‌بنابی با تأکید بر اینکه نظرات مردم را باید محترم شمرد ؛ یادآور شدند : البته و صد البته وقتی از اکثریت مردم دم می‌زنیم زمانی است که فطری، زلال و صاف و صادق و خودجوش باشند و جو زده نباشند و متأثر از تبلیغات کج اندیشان نباشند و نباید به واقعیت‌ها با چشم بسته نگاه کرد .

ایشان با اذعان به اینکه رئیس و مدیر در جامعه از حرف و حدیث‌های مطرح شده در جامعه نباید آزرده خاطر باشد ؛  گفتند : بلکه باید روی آن فکر و تأمل کند که در کجای کار اشکال داشته و دیوار اعتماد ترک برداشته است .

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب با اشاره به افزایش حجم قاچاق از مرزهای کشور خاطرنشان کردند : آیا مسئولان بزرگوار از وضع قاچاق آن هم در مبادی‌های ورودی کشور و مرزها نه در داخل شهر خبر دارند ؟!

حجت‌الاسلام و المسلمین باقری‌بنابی افزودند : آمارها در این خصوص سرسام آور است و هزاران هزار کانتینر و کشتی حامل جنس قاچاق وارد کشور می‌شود .

ایشان تأکید کردند : از چه کسی باید پرسید، آیا از آمار و وضع اعتیاد در کشور باخبرید، از خانواده‌هایی که در حاشیه‌های شهرها با هزاران مشکل زندگی می‌کنند؟! از نارضایتی مردم از اداره سراسر کشور خبر دارید؟! از بدبختی کشاورزان و هیچ و پوچ شدن محصولات تولیدی کشاورزان آگاه هستید ؟ آیا از وضع تولید، صنعت و صنعت‌گران باخبرید؟

حجت‌الاسلام و المسلمین باقری‌بنابی تصریح کردند : آنان که می‌گویند برجام پیروز است، تحریم‌ها شکست خورده است،  پس مشکل کجاست؟! معضل کجاست و حل این مشکلات به دست چه کسی است این در حالی است که رکود مطلق کشور را فرا گرفته و کشور اداره نمی‌شود .

خطیب جمعه شهرستان بناب در ادامه خطبه‌ها خاطرنشان کردند : جواب این همه پرسش یک جمله است و آن هم اینکه مدیریت در تمام بخش‌های کشور بیمار است.

فارس / با تصحیح و اضافه مطلب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.