حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1382 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی : از رئیس جمهور محترم انتظار می‌رود در چینش وزیران نهایت دقت را به عمل آورده و عدل و انصاف را در معرفی کابینه مدنظر قرار دهند
29 جولای 2017 - 15:07
شناسه : 3571
بازدید 622
24

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به شرایط و اوضاع و احوال حاکم در منطقه اظهار داشتند : اوضاع و شرایط منطقه طوری پیچیده و به […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به شرایط و اوضاع و احوال حاکم در منطقه اظهار داشتند : اوضاع و شرایط منطقه طوری پیچیده و به هم ریخته است که هر لحظه آبستن حوادث است .

ایشان افزودند : کشور قطر تا دیروز مخالف ایران بود و سرناسازگاری با جمهوری اسلامی داشت و برای شکست ایران هیچ کم و کاستی نگذاشته بود، اما امروز با اربابان خود یعنی سعودی‌ها در حال درگیری است .

خطیب جمعه شهرستان بناب اظهار کردند : در مرزهای کشورمان و از کردستان عراق زمزمه‌‌های شیطنت‌آمیزی به گوش می‌رسد و هرقدر پیروزی‌ها علیه داعش قاطع‌تر می‌شود، زمزمه جدایی آنها بیشتر شنیده می‌شود ، به طوریکه این زمزمه خطرناک در عراق پایان‌پذیر نیست و تجزیه کشورها جزء خواسته دشمن است و به نظر می‌رسد در شرایط فعلی دولت و ملت در حالت خواب‌آلودگی زندگی می‌کنند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی کشور ترکیه اذعان کردند : دولت ترکیه دست به اقدامات ضد و نقیضی می‌زند که قابل تأمل است . ترکیه در بحث سوریه و عراق در کنار سعودی‌ها قرار گرفته و در مسیر عرب‌ها‌ی خائن و غرب گام برمی‌دارد ، از طرف دیگر سعی می‌کند هوای قطر را داشته باشد و در این موضوع مقابل عرب‌ها و سعودی‌ها ایستاده است البته و صد البته این حرکت یک نوع بازی سیاسی و قماربازی است .

ایشان همچنین با اشاره به کسب پیروزی‌ های جبهه مقاومت در عراق و سوریه تأکید کردند : قطعاً قبول این پیروزی‌ها برای استکبار آسان نیست .

امام جمعه بناب با بیان اینکه آزادسازی موصل نیز مثل آزادی خرمشهر یک معجزه تمام عیار الهی بود ، گفتند : عظمت این کار در عراق از جریان خرمشهر نیز بالاتر بود و این پیروزی‌ها در سایه پیروی از ولایت فقیه به دست آمده است .

ایشان سپس با تجلیل از رشادت سردارانی همچون سلیمانی‌ها، شهید همدانی‌ها و سایر سرداران و مدافعان حرم، نقش این سرداران را در این پیروزی‌ها که در روزگار دنیاگرایی، مقام‌پرستی و ثروت‌زدگی ترک دنیا کردند ، به جاه و مقام و دنیاپرستی پشت پا زدند و پرچم لااله الاالله را به اهتزاز درآوردند، بی‌بدیل دانستند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی تصریح کردند : در اوضاع و شرایط بحرانی که دشمنان همواره نظام اسلامی را تهدید می‌کنند و از ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی سخن می‌گویند ، در چنین شرایطی و با توجه به تحولات منطقه باید ملت ایران و مسئولان دولتی، سیاسی و امنیتی در همه سطوح مدیریتی برای عبور از این شرایط حساس و پیچیده ضمن حفظ هوشیاری، وحدت و انسجام خود را حفظ کرده و از هرگونه تفرقه و اختلاف پرهیز کنند .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب خاطرنشان کردند : امروز طرح هرگونه مسائل تفرقه‌انگیز و وحدت‌شکن که جامعه را به سمت دو قطبی شدن بکشد، سم مهلکی است و خیانت به کشور و کمک به اجرای پروژه دشمن است .

ایشان تاکید کردند : با توجه به اینکه امام راحل(ره) در هر مناسبت و مقام معظم رهبری در هر اجتماعی تفرقه را مشکلی عظیم برای دنیای اسلام و جوامع مسلمانان اعلام کردند ، در شرایط حساس فعلی اگر گروه‌های داخلی با همدیگر متحد نمی‌شوند ، حداقل علیه همدیگر یقه‌گیری نکرده و رقیب را بی‌آبرو نکنند و آن هم در شرایطی که همه آنها مسلمان و اهل ولایت هستند .

امام جمعه بناب افزودند : مسئولان در صحنه‌های مختلف انقلاب، عاشورا، 22 بهمن و روز قدس در یک صف هستند ولی در زمان انتخابات همدیگر را می‌کوبند! این چه بلای خانمان‌سوزی است؟! این چه نوع انقلابی‌گری است؟!

خطیب جمعه بناب همچنین با اشاره به قرار گرفتن در آستانه تشکیل کابینه جدید توسط دولت، خطاب به رئیس جمهور گفتند : از رئیس جمهور محترم انتظار می‌رود در چینش همکاران و وزیران نهایت دقت را به عمل آورند و عدل و انصاف را در معرفی کابینه مدنظر قرار دهند و تا حدامکان بهانه به رقبای خود ندهند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی تصریح کردند : کسی که اهل تجارت است بسیار محترم، ولی نباید چنین افرادی وارد بدنه دولت شوند .

ایشان اذعان کردند : از رئیس جمهور انتظار می‌رود از تمام گروه‌ها در کابینه استفاده کند و این سنت حسنه را ایشان پایه‌گذاری کنند . متأسفانه هر دولتی که روی کار می‌آید ، قبلی‌ها را قلع و قمع می‌کند .

خطیب جمعه بناب در ادامه تأکید کردند : ملتمسانه خواهش می‌کنم رئیس جمهور در موضع‌گیری‌ها ادبیات خود را اصلاح کرده و سخنان خود را در راستای وحدت و همدلی بزند و تا حدتوان انتقادپذیر باشد .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی افزودند : بی‌شک یکی از آفات خطرناک حکومت‌داری کبر و غرور است و کسی که در رأس امور قرار می‌گیرد، باید دریادل و انتقادپذیر باشد .

فارس / با تصحیح و اضافه مطلب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.