حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی : تبدیل شدن به قدرت اول منطقه به برکت وجود با صلابت مقام معظم رهبری و در سایه خون پاک شهداست
20 اکتبر 2017 - 19:51
شناسه : 3996
بازدید 642
21

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این هفته بناب ، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی یک امانت الهی است و برای نگهداری آن خون های پاک زیادی ریخته […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این هفته بناب ، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی یک امانت الهی است و برای نگهداری آن خون های پاک زیادی ریخته شده است ، اظهار کردند : امروز حجت بر همه مردم، مسئولان و مدیران تمام است و همه ما وظیفه داریم از این میراث گران بها ، همچنین از ولایت و رهبری محافظت کنیم .
ایشان با اشاره به سخنان سخیف و تهدیدات رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران خاطر نشان کردند : این تهدیدات هیچ گاه بر ملت بزرگ و آزاده ایران اسلامی اثرگذار نیست و این تهدیدات وحدت و انسجام ملی در میان مردم ایران را تقویت میکند .
امام جمعه بناب افزودند : به ادبیات و نوع گفتار رئیس جمهور آمریکا نگاه کنید و در مقابل ببینید که چه کسی برای شما خادمی می کند ، فرزند سیدالشهداء با آن نورانیت و جامعیت و با آن شجاعت و صلابت در برابر تمام ابرقدرت ها ایستاده است .
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی گفتند : امروز به برکت شجاعت و صلابت مقام معظم رهبری و در سایه خون پاک شهدا، جمهوری اسلامی ایران به قدرت بزرگی در منطقه تبدیل شده است .
ایشان اظهار کردند : کار به جایی رسیده است که آمریکا با آن همه هیمنه توخالی خود اقرار می کند که جمهوری اسلامی ایران خطر بزرگی است ؛ از این رو اگر دنباله رو اهل بیت و ائمه (ع) و رهبر معظم انقلاب باشیم ، هیچ قدرتی توان و جرأت جسارت کردن به ما را نخواهد داشت .
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی همچنین با اشاره به ایام دهه آخر ماه محرم و عرض تسلیت ایام شهادت امام زین العابدین(ع) به بیان گوشه هایی از سجایای اخلاقی آن حضرت پرداختند .
ایشان با تأکید بر اینکه نباید رهبری نظام را در برابر مشکلات تنها گذاشت ، اظهار داشتند : امروز تبعیت و اطاعت محض از ولی و مقتدای نظام اسلامی مهم ترین و اصلی ترین وظیفه مردم و مسئولان است .

ایرنا/با تصحیح و اضافه مطلب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.