حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام و المسلمین ناصر اصغری
01 ژانویه 2017 - 9:39
شناسه : 2205
بازدید 893
25

حجت الاسلام والمسلمین ناصر اصغري در سال ۱۳۴۳ در شهر بناب دیده به جهان گشود. ایشان تحصيلات کلاسیک خود را تا أخذ دیپلم ادامه داده و در سال ۱۳۶۲ برای ادامه ی تحصیل وارد حوزه ی علمیه ی بناب گردید . ایشان در حوزه ی بناب از محضر اساتیدی همچون آیت الله حاج شيخ عبدالمجيد […]

ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین ناصر اصغري در سال ۱۳۴۳ در شهر بناب دیده به جهان گشود. ایشان تحصيلات کلاسیک خود را تا أخذ دیپلم ادامه داده و در سال ۱۳۶۲ برای ادامه ی تحصیل وارد حوزه ی علمیه ی بناب گردید .

ایشان در حوزه ی بناب از محضر اساتیدی همچون آیت الله حاج شيخ عبدالمجيد باقري بنابي و حضرات حجج الاسلام و المسلمين آقایان مرحوم حاج شيخ اسماعيل اعلايي و حاج سید موسی آتش زر استفاده نمود .

حجت الاسلام و المسلمین اصغري در سال ۱۳۷۰ عازم شهر مقدس قم گرديد . ايشان دروس رسايل و كفايه را از محضر آيت الله اعتمادي و مكاسب را از محضر آيت الله پاياني فرا گرفت و در دروس تفسير آيت الله جوادي آملي ، خارج اصول آيت الله سبحاني و خارج فقه آيت الله مكارم شيرازي و آيت الله جوادي آملي حاضر شد و به مدت چهار سال نیز در مرکز تخصصی تبلیغ مشغول به تحصیل گردید .

حجت الاسلام والمسلمین ناصر اصغري در دوران دفاع مقدس مدت هشت ماه را در جبهه هاي شلمچه ، جزيره مجنون و جزيره مينوي آبادان سپري كرده و در عمليات هاي افتخار آفرين كربلاي ۴ ، كربلاي ۵، رمضان و خيبر شركت نمود .

ایشان در این مدت از تدریس علوم دینی غافل نشده و در حدود 31 سال تدریس ، سابقه ی تدریس کتب مقدمات ، اصول ، رسائل و مکاسب را در حوزه های علمیه ی قم و بناب را دارند .

ایشان در بخش پژوهش نیز مقالاتی را به رشته ی تحریر در آورده که تعدادی از این مقالات در تخصصی تبلیغ موجود می باشند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.