حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1395 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
دعوت امام جمعه شهرستان بناب برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن: مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن اتحاد ملی را به نمایش خواهند گذاشت.
11 فوریه 2023 - 1:17
شناسه : 21257
بازدید 520
14

دعوت امام جمعه شهرستان بناب برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن: مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن اتحاد ملی را به نمایش خواهند گذاشت. حجت الاسلام والمسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی فرمودند: مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن بار دیگر اتحاد ملی را به نمایش گذاشته و […]

ارسال توسط :
پ
پ

دعوت امام جمعه شهرستان بناب برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن: مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن اتحاد ملی را به نمایش خواهند گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی فرمودند:

مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن بار دیگر اتحاد ملی را به نمایش گذاشته و توطئه دشمنان اسلام را خنثی خواهند کرد.

امسال به توفیق الهی ۲۲ بهمن مظهر حضور مردم، عزت و وحدت آنان، اعتماد متقابل بین مردم و نظام خواهد بود و این پیام را به دشمنان خواهد رساند که تلاش آن‌ها برای از بین بردن اتحاد ملی بی‌نتیجه است.

مردم بدانند که فردا روز خدا و روز پیامبر است؛ انشاءالله همدیگر را به حضور پرشور در راهپیمایی این روز سفارش کنید.

منبع : بناب پرس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.