حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
دوره تربیتی ارتقای مدیریت حجره
11 جولای 2017 - 10:46
شناسه : 3451
بازدید 602
23

دوره تربیتی ارتقای مدیریت حجره برای مسئولین حجرات سالتحصیلی 97-96 حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب از تاریخ بیست و چهارم تا بیست و ششم تیرماه به مدت سه روز با حضور اساتید ارجمند حجج الاسلام و المسلمین زینتی و علی هدایتی برگزار خواهد شد . مهارت های مدیریت حجره در این دوره تربیتی بصورت […]

ارسال توسط :
پ
پ

دوره تربیتی ارتقای مدیریت حجره برای مسئولین حجرات سالتحصیلی 97-96 حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب از تاریخ بیست و چهارم تا بیست و ششم تیرماه به مدت سه روز با حضور اساتید ارجمند حجج الاسلام و المسلمین زینتی و علی هدایتی برگزار خواهد شد .

مهارت های مدیریت حجره در این دوره تربیتی بصورت کارگاهی با موضوعات حجره نشینی در فرهنگ حوزه ، انتخاب حجره و هم حجره ، مدیریت حجره ، آداب و اخلاق حجره ، معنویت در حجره ، پیشرفت علمی در حجره ، رعایت بهداشت در حجره و مدیریت زمان آموزش داده شده و 90 نفر از مسئولین حجرات در این دوره شرکت خواهند داشت .

در پایان این دوره به 20 نفر از کسانی که در تمامی کلاس ها حضور داشته و به 80 درصد از سؤالات آزمون کتبی پاسخگو باشند و چکیده مطلوبی از 3 موضوع ارائه شده را تقریر نمایند جایزه ای تقدیم خواهد شد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.