حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1360 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×

آخرین اخبار

ثبت نام دوره آموزش زبان انگلیسی و روسی و آذری لاتین مرکز زبان واحد بین الملل حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج بناب لیست برنامه های ماه مبارک رمضان حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) بناب تصاویر مراسم درختکاری در حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج بناب با درختکاری نمادین مدیریت محترم این حوزه حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عبدالمجید باقری بنابی حفظه الله پیام قدردانی تولیت ، مدیریت و جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه بناب به مناسبت حضور پرشور و حماسی ملت شریف ایران در انتخابات 11 اسفند 1402 دعوت امام جمعه بناب از آحاد مختلف مردم برای حضور باشکوه در انتخابات 11 اسفند تصاویر برگزاری مراسمات جشن روز نیمه شعبان به همراه مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه بناب وسخنرانی نماینده ولی فقیه استان آذربایجان شرقی وامام جمعه تبریز آیت الله آل هاشم و استاد درس خارج قم آیت الله احمد عابدی حفظهماالله فرا رسیدن عید شریف نیمه شعبان ،سالروز میلاد مسعود حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف را به همه محبّین و منتظرین آنحضرت تبریک می گوییم

رأفت اسلامی حاکم است اما اجازه ناامنی نمی‌دهیم
25 دسامبر 2019 - 13:54
شناسه : 11428
بازدید 533
19
رئیس قوه قضائیه: رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه امروز مدعیان حقوق انسان، بزرگترین ناقضان حقوق بشرند، اظهار کرد: در کارنامه کسانی که امروز دور هم جمع می شوند و ژست دفاع از حقوق بشر را می گیرند، نقض حقوق اولیه انسان موج می زند و این در حالی است که اعلامیه ها و بیانیه های متعددی علیه کشورهای مستقل که جرمشان صرفا استقلال و توجه به مردم خودشان است
ارسال توسط : نویسنده : فاطمه مجتهدی منبع : تسنیم
پ
پ

آیت الله سیدابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه با تبریک فرارسیدن ایام میلاد با سعادت حضرت عیسی مسیح (ع) تصریح کرد: امیدواریم همه مدعیان پیروی از حضرت مسیح (ع) بویژه در هیأت حاکمه کشورهای غربی، با آموزه های این پیامبر عظیم الشان بیشتر آشنا شوند.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: مهم ترین آموزه حضرت مسیح (ع)، دین، معنویت، اخلاق، ایمان و توجه به بشریت است اما متاسفانه چنانکه امروز شاهدیم، سیاستهای مغرب زمین، سیاست‌هایی منهای دین، معنویت و اخلاق است و این بی‌توجهی به معنویت در مشی سیاسی این کشورها، گریز از آموزه‌های عیسی مسیح (ع) به شمار می آید.

آیت الله رئیسی افزود: امروز بر روحانیون و پدران کلیساهاست که حمایت از محرومان، مستعفان و مظلومان عالم در برابر سیاست‌های غرب را فریاد بزنند و با نیم نگاهی به کودک کشی و ویرانگری در نقاطی از عالم نظیر فلسطین، یمن و … ببینند که این اقدامات با کدام یک از آموزه های حضرت عیسی (ع) هماهنگی دارد.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه امروز مدعیان حقوق انسان، بزرگترین ناقضان حقوق بشرند، اظهار کرد: در کارنامه کسانی که امروز دور هم جمع می شوند و ژست دفاع از حقوق بشر را می گیرند، نقض حقوق اولیه انسان موج می زند و این در حالی است که اعلامیه ها و بیانیه های متعددی علیه کشورهای مستقل که جرمشان صرفا استقلال و توجه به مردم خودشان است، صادر می‌کنند. البته این بیانیه‌ها شاید در گذشته از نگاه مردم دنیا پنهان بود اما امروز، کاملا برای افکار عمومی جهان آشکار است که منابع خبری مدعیان حقوق بشر، منابعی غیرمطمئن و افرادی مس‌له‌دار هستند و این گزارش‌ها نیز اعتباری نزد مردم ندارد.

آیت الله رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود، بر لزوم توجه به معیشت مردم تأکید کرد و گفت: مهمترین اقدام و راه حقیقی برخورد با توطئه های دشمن، رسیدگی به خواسته های مشروع مردم، گره گشایی از معیشت آنان و ایجاد آرامش در جامعه است. بر این اساس باید کاملا چشم بر وعده های توخالی غرب بست و به توان داخلی توجه کرد. بی تردید توان داخلی می تواند گره گشای مشکلات مردم باشد و به هیچ عنوان نباید به وعده هایی که غرب همیشه داده و ممکن است باز هم از این وعده ها بدهد، امید بست.

رئیس قوه قضائیه در ادامه ضمن تأکید بر لزوم توجه همگان به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص رعایت رأفت اسلامی در رسیدگی به پرونده های حوادث اخیر در کشور، خاطرنشان کرد: قطعا رافت اسلامی نسبت به آحاد جامعه باید جاری و ساری باشد اما هیچ یک از دلسوزان نظام، مردم و امنیت کشور به کسانی که بخواهند جان، مال و معیشت مردم را تهدید کنند و آن را مورد تعرض قرار دهند، اجازه کوچکترین اقدامی نخواهند داد.

وی افزود: لذا کسانی که فکر می کنند از برخی زمینه ها و سوژه ها می توانند برای ایجاد ناامنی استفاده کنند، بدانند که سخت در اشتباهند زیرا امروز مهم‌ترین مسأله ما پاسداری از امنیت به عنوان یک موهبت الهی است. بر همین مبنا همه در این قضیه باید با هوشیاری عمل کنند به نحوی که اجازه کوچکترین ناامنی به کسی ندهند زیرا توسعه یافتگی کشور و رفع مشکلات معیشتی مردم، در گروی امنیت است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.