حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1384 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
راهپیمایی طلاب و روحانیون ومردم استکبار ستیز بناب در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برای محکومیت جنایات دژخیم کودک‌کش صهیونیستی برگزار شد.
14 اکتبر 2023 - 15:54
شناسه : 24615
بازدید 251
6

راهپیمایی طلاب و روحانیون ومردم استکبار ستیز بناب در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برای محکومیت جنایات دژخیم کودک‌کش صهیونیستی برگزار شد. همزمان با سراسر کشور در شهرستان بناب نیز راهپیمایی مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برای محکومیت جنایات دژخیم کودک‌کش صهیونیستی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری بناب پرس، در […]

ارسال توسط :
پ
پ

راهپیمایی طلاب و روحانیون ومردم استکبار ستیز بناب در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برای محکومیت جنایات دژخیم کودک‌کش صهیونیستی برگزار شد.

همزمان با سراسر کشور در شهرستان بناب نیز راهپیمایی مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برای محکومیت جنایات دژخیم کودک‌کش صهیونیستی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بناب پرس، در این راهپیمایی، مردان و زنان در صفوف به هم فشرده با سر دادن شعار‌های مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا علیه بمباران غزه از سوی صهیونیست‌ها و شهادت تعداد زیادی از فلسطینیان ساکن در این منطقه از جمله کودکان و زنان اعلام انزجار کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با در دست داشتن پرچم فلسطین و سردادن شعار های فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.