حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
سلسله جلسات مسئولین جلسات گروهی شهرستانها
26 اکتبر 2016 - 10:55
شناسه : 1017
بازدید 594
22

در ادامه ی سلسله جلسات مسئولین جلسات گروهی جلسه ای با محوریت کمیته بندی مسئولین جلسات برای کمک به معاونت ها سه شنبه شب در مهمانسرای حوزه برگزار گردید. در این جلسه ی صمیمی که با حضور حجت الاسلام شیخ رضا باقری برگزار گردید ایشان با بیان قدمت حدودا سی چهل ساله برگزاری جلسات گروهی […]

ارسال توسط :
پ
پ

در ادامه ی سلسله جلسات مسئولین جلسات گروهی جلسه ای با محوریت کمیته بندی مسئولین جلسات برای کمک به معاونت ها سه شنبه شب در مهمانسرای حوزه برگزار گردید.

در این جلسه ی صمیمی که با حضور حجت الاسلام شیخ رضا باقری برگزار گردید ایشان با بیان قدمت حدودا سی چهل ساله برگزاری جلسات گروهی شهرستانها در حوزه ی علمیه حضرت ولیعصر عج بناب خاطرنشان کردند : در راستای هدفمند بودن این جلسات برای کمک به ارتقای سطح علمی و غیر علمی حوزه علمیه باید تلاش کنیم تا این سنت حسنه به آیندگان منتقل شود .

در ادامه ی جلسه تصمیم بر آن گرفته شد که در این راستا گروه هایی برای کمک به معاونتهای مختلف حوزه ایجاد شوند تا شاهد پیشرفت هرچه بهتر معاونت های حوزه ی علمیه شویم .در ادامه حضار به بیان نکته نظرات و پیشنهاداتی در این راستا پرداختند .

در پایان مراسم ضیافت شام به میزبانی حجت الاسلام شیخ رضا باقری برگزار گردید.

img_%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b2%db%b5_%db%b2%db%b0%db%b4%db%b9%db%b0%db%b8

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.