حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 22 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1381 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
طرح هرگونه مذاکره در شرایط فعلی یک تنفس مصنوعی به شیطان بزرگ است
16 نوامبر 2019 - 6:23
شناسه : 9111
بازدید 587
23

حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی و سیاسی جمعه 24 آبان 1398 با بیان اینکه هیچ وقت فریب ظاهر دشمن را نخورید؛ اظهار داشت: سرآمد دشمنان اسلام و قرآن آمریکا و انگلیس هستند و سردمداران آنها همیشه در عذاب گرفتارند و حال خوشی ندارند؛ چرا که آنها تکیه گاهی ندارند. ايشان […]

ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی و سیاسی جمعه 24 آبان 1398 با بیان اینکه هیچ وقت فریب ظاهر دشمن را نخورید؛ اظهار داشت: سرآمد دشمنان اسلام و قرآن آمریکا و انگلیس هستند و سردمداران آنها همیشه در عذاب گرفتارند و حال خوشی ندارند؛ چرا که آنها تکیه گاهی ندارند.

ايشان با بیان اینکه دشمنان این نظام و در رأس آنها شیطان بزرگ غرق در هزاران مشکل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هستند؛ اذعان کرد: در کنار این مشکلات به بدترین شکل مشکل امنیتی دارند و هر جایی ائتلاف تشکیل داده اند با بن بست روبه رو شده اند و تمام قدرت های شیطانی با دستان خود برای خویشتن جهنم و باتلاق درست کرده اند و تنها سرمایه آنها این است که ملت ها را خواب کنند و با کتمان حقایق از ملت های خود برای آنها حکمرانی کنند.

امام جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: بعد از کسب این همه تجارب تلخ آنهایی که در داخل بحث مذاکره را مطرح می کنند، این نهایت کم لطفی و بیچارگی است.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی همچنین با بیان اینکه برای دشمنان هیچ تضمینی ارزش ندارد و آن ها صرفاً دنبال گاو شیرده هستند؛ افزود: آنها ادعا می کنند که امنیت هیچ کشوری به آنها مربوط نیست و با اندک بهانه ای همپیمانان خود را در وسط راه رها می کنند!

ايشان در ادامه خطاب به حامیان مذاکره در داخل کشور اظهار کرد: با کدام تضمین در صدد مذاکره با چنین افراد دغل کار و عهدشکنی هستند؟! در حالی که نظام مقدس جمهوری اسلامی متکی به قانون اساسی است و فصل الخطاب رهبری هستند و باید ولی امر تصمیم نهایی را بگیرند و هیچ مقامی حق ندارد مغایر با نظر رهبری گامی برداشته و حرفی بزند و مقام معظم رهبری نیز تنها نجات ابدی کشور را مقاومت می داند و من طلبه به وضوح درک می کنم که آمریکا ضعیف ترین و ذلیل ترین دوران خود را سپری می کند و قطعاً آمریکای امروز به مراتب ضعیف تر و ذلیل تر از گذشته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تصریح کرد: از این رو، در چنین مقطع و شرایطی طرح هرگونه مذاکره با آمریکا دادن تنفس مصنوعی به شیطان بزرگ است و به خاطر تبلیغات انتخاباتی دست به گدایی زده است.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و مقاومت ملت آمریکایی که در مقطعی در حیاط خلوت ما بود توسط فرزندان اسلام نه تنها از دور و بر این کشور بلکه از دور و بر کشورهای همسایه نیز دور انداخته شده است.

ايشان با انتقاد از اوضاع و احوال کنونی حاکم بر بازار و با انتقاد از متولیان نظارت بر وضعیت بازار گفت: وجود ادارات صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات با عناوین عریض و طویل خود چه معنا و مفهومی دارد؟! چه کسی و چه مجموعه ای به افزایش لجام گسیخته قیمت ها در شهرستان نظارت و برخورد خواهد کرد؟!

امام جمعه بناب بیان کرد: برادرانه به آنها عرض می کنم که شرایط موجود را سر و سامان دهند و باعث نشوند مطالب دیگری مطرح کنم و اقدامات دیگری انجام دهم و اصلاً وظایف و رسالت وجود ادارات عریض و طویل چیست؟!

ايشانوی ضمن تبریک سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) گفت: ولادت پیامبر گرامی اسلام روح تازه ای در کالبد دنیای آن روز و امروز و بر پیکر جوامع بشری دمید.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی گفت: پیامبر مجادله در سخن، پر گویی و دخالت در اموری که به ایشان مربوط نبود، دور کرده بود و همچنین در مورد مردم هم از سه موضوع اجتناب می کرد، کسی را مزمت و سرزنش نمی کرد و لغزش ها و عیوب پنهانی مردم را جستجو نمی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.