حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 15 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1375 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان‌ بناب برگزار شد
04 نوامبر 2019 - 16:44
شناسه : 8968
بازدید 640
25

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شعار «استکبارستیزی سرآغاز افول آمریکا» در شهرستان‌ بناب برگزار شد. روز 13 آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل […]

ارسال توسط :
پ
پ
مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شعار «استکبارستیزی سرآغاز افول آمریکا» در شهرستان‌ بناب برگزار شد.
روز 13 آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، 13 آبان 1357 که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 عنوان این سه واقعه تاریخی است که نمی‌توان هیچ یک را از نظر اهمیت نسبت به دیگری اولی تر دانست چرا که هر کدام در دوره وقوع تاثیر گذاری خاص خود را داشته و شرایط را به نحوی تغییر داده‌اند.

گزارش تصويري از راهپيمايي 13 آبان در شهرستان بناب

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.