حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
مراسم گرامیداشت هفته بسیج در حوزه علمیه بناب برگزار شد
25 نوامبر 2019 - 9:33
شناسه : 9225
بازدید 602
21

مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور سردار نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) و از فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی در حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد. وی با اشاره به اینکه ماندگارترین و عالی ترین تابلو بسیجی آرمان های نورانی شهدا است، افزود: افتخار می کنیم که بسیجی هستیم، چرا که دنیا […]

ارسال توسط :
پ
پ

مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور سردار نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) و از فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی در حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ماندگارترین و عالی ترین تابلو بسیجی آرمان های نورانی شهدا است، افزود: افتخار می کنیم که بسیجی هستیم، چرا که دنیا در برابر برتریت تفکر بسیجی عاجز مانده است.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) و از فرماندهان ارشد مقاومت در سوریه و عراق گفت: اسرائیل که ادعا دارد آن واحد به هر کشوری بخواهد مسلط می شود، اما در برابر حزب الله در پنهان تسلیم می شود که اینها همه در سایه روحیه و تفکر بسیجی و اطاعت رهبری سید حسن نصراله است.

سردار نوعی اقدم به برتریت قدرت نظامی ایران اشاره کرد و افزود: سالهاست روسای جمهور آمریکا خصوصا اوباما و ترامپ دستور حمله به ایران را داده و در عمل جرات نکرده اند، علت این است که دکترین ارتش آمریکا به این موضوع واقفند که حریف قدرت نظامی و مقاومت نهفته ایران نمی شوند.

وی تاکید کرد: آمریکا فقط به دنبال منافع استکباری خود است و هیچگاه مشکل ما با آمریکا حل نخواهد شد؛ هر وقت هم دیدیم لحن آمریکا با ما ملایم تر شده است، دلیلش این است که مقاومت و ایستادگی ما جواب داده و در آمریکا انقلاب شده است.

سردار نوعی اقدم در پایان رمز موفقیت و پیروزی را حفط اقتدار، عزت و تفکر بسیجی دانست و گفت: اگر اقتدار، عزت، وحدت و روحیه تفکر بسیجی را حفظ کنیم قطعا پیروز خواهیم بود، هر چند دشمنان در صدد ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولین هستند تا اهداف شوم و پلیدشان را در کشور عملی سازن

تصاویر:

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.