حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1382 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
نشست صمیمی اولیای طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب با سخنرانی آیت الله مقتدایی و آیت الله بنابی
12 می 2017 - 13:42
شناسه : 3246
بازدید 622
23

نشست صمیمی اولیای طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب  ظهر امروز با سخنرانی آیت الله مقتدایی و آیت الله بنابی برگزار گردید . در ابتدای مراسم آیت الله بنابی با عرض خیر مقدم خدمت حضار محترم از حضور آیت الله مقتدایی ، حجت الاسلام و المسلمین مروی و والدین طلاب در حوزه علمیه حضرت […]

ارسال توسط :
پ
پ

نشست صمیمی اولیای طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب  ظهر امروز با سخنرانی آیت الله مقتدایی و آیت الله بنابی برگزار گردید .

در ابتدای مراسم آیت الله بنابی با عرض خیر مقدم خدمت حضار محترم از حضور آیت الله مقتدایی ، حجت الاسلام و المسلمین مروی و والدین طلاب در حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب تشکر و قدردانی نمودند .

در ادامه گروه تواشیح نور الهدی به تواشیح خوانی پرداختند .

در ادامه حضرت آیت الله مقتدایی عضو شورای عالی حوزه های علمیه به ایراد سخنرانی پرداختند .

ایشان ضمن تبریک این روز از زحمات آیت الله بنابی تقدیر نمودند .
آیت الله مقتدایی خاطر نشان کردند : آیت الله بنابی با یک مدیریت پایدار و مستمر و مخلص توانسته اند این حوزه را که در سراسر کشور شناخته شده می باشد سرپا نگه دارند و امتیاز این حوزه مدیریت آن می باشد که شبانه روز وقتشان را در اختیار این حوزه قرار داده اند و شاگردان این بزرگوار طلاب فاضلی می باشند و تحصیل در این مدرسه افتخاری است که نصیب هرکسی نمی شود .
ایشان با اشاره به نقش والدین در طلبه شدن طلاب و اینکه اولین کسانی که مورد شفاعت فرزند عالم خود قرار می گیرد والدین می باشند ، عنوان کردند : بهتر از این برای والدین چه می تواند باشد ؟
آیت الله مقتدایی در ادامه با اشاره به زندگانی بزرگانی همجون آیت الله بروجردی و اینکه از دوران جوانی مورد عنایت امام زمان قرار گرفتند و سید ابوالحسن اصفهانی و ممانعت پدر ایشان از طلبه شدنشان به الطاف بی پایان خداوند متعال و حضرت امام زمان (عج) به طلاب اشاره کرده و توصیه نمودند که با توجه به اینکه امام زمان (عج) از تمام جزییات اعمال شما و نیات شما  اطلاع دارند پس کاری کنید که اعمالتان مطابق رضایت ایشان باشد .
ایشان همچنین طبق سفارش امام صادق (ع) به أبان إبن تغلب ، طلاب را به تعلیم احکام و موعظه توصیه نمودند .
عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به سفارش آیت الله گلپایگانی مبنی بر اینکه از ابتدای سفر به سوی تبلیغ مبلغ باشید نه تنها روی منبر ، خاطر نشان کردند : سعی کنید مبلغ راست و درستی باشید و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حوزه انقلابی توجه داشته باشید که حوزه مادر انقلاب است و امکان ندارد نسبت به فرزندش بی تفاوت باشد و وظیفه شما تبلیغ صحیح این راه می باشد .
عضو جامعه مدرسین در ادامه با توجه به پیش رو بودن انتخابات حضار را به تشخیص اصلح توصیه نموده و خاطر نشان کردند : اگر در انتخاب فرد اصلح در تردید هستید از بزرگانی همچون شیخ بزرگوارتان (آیت الله بنابی) کمک بگیرید .
ایشان اظهار داشتند : دشمنان در تلاشند که تعداد کمی از مردم ما به پای صندوقهای رأی بروند تا به انقلاب ضربه بزنند و وظیفه امروز ما حضور پر شور در پای صندوقهای رأی می باشد .

در ادامه ی مراسم آیت الله بنابی توصیه هایی را نسبت به والدین طلاب و تذکراتی را در خصوص انتخابات بیان کردند .

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.