حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی
10 دسامبر 2016 - 10:42
شناسه : 1674
بازدید 628
27

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه ی محترم شهرستان بناب برگزار گردید . حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی باقری‌ بنابی در خطبه‌های آیین باشکوه و عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان بناب، ضمن تبریک ایام آغازین روز امامت حضرت مهدی (عج) و با اشاره […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه ی محترم شهرستان بناب برگزار گردید .
حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی باقری‌ بنابی در خطبه‌های آیین باشکوه و عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان بناب، ضمن تبریک ایام آغازین روز امامت حضرت مهدی (عج) و با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت گفتند : امروز مهم ترین ابزار و دستاویز جهان غرب و استکبار جهانخوار، ایجاد اختلاف بین فرق و گروههای اسلامی است.
ایشان ادامه دادند : هدف دشمن از بین بردن پاکی قلوب و از بین بردن اخوت و برادری در جامعه اسلامی است؛ چرا که در صورت اتحاد ، نقشه و توطئه های آنها به جایی نخواهد رسید .
امام جمعه ی بناب با اشاره به نکته نظرات تحلیل گران آمریکایی و انگلیسی ، افزودند : دشمنان غربی مهم ترین مسئله ای که دنبال می کنند ایجاد جنگ و درگیری و خونریزی بین ملت های مسلمان است .
خطیب نماز جمعه بناب در ادامه فرمودند : دشمن بذر اختلاف را می اندازد و سیاست زدگان جاه طلب مثل شیوخ حاشیه نشین خلیج فارس و آل سعود و مقدس مابان سطحی نگر و کوته فکر ، با نادیده گرفتن آفاق بلند دنیای اسلام غرق در تعصب پوچ و باطل هستند و با نیت قربه الی الله همه را به جان هم می اندازند .
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تاکید کردند : مقام معظم رهبری هدف از اتحاد ممالک مسلمین را تسلیم نگردیدن در برابر شیاطین و اغفال نگردیدن از شیطنت های دشمن عنوان کردند .
حجت الاسلام باقری بنابی خاطر نشان کردند : هدف از وحدت یکی شدن عقاید نبوده بلکه وحدت در میدان علمی و اعتقادیست .
امام جمعه بناب با اشاره به اهداف دشمنان ، دشمن مشترک ملت های مسلمان اعم از شیعه و سنی را اسکتبار جهانی معرفی کردند .
ایشان در ادامه در مورد مسائل کشور فرمودند : مچ گیری از هم و سعی در حذف همدیگر ، از آفتهای داخل کشور بوده و عنوان کردند : همه اینها نعمت بی بدیل امینت را آسیب پذیر می کنند و دشمن با تقویت چنین حربه هایی در صدد ضربه زدن به ایران اسلامی است .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.