حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
نماز عبادی سیاسی جمعه ی شهرستان بناب به امامت آیت الله شیخ عبدالمجید باقری بنابی
06 نوامبر 2016 - 17:36
شناسه : 1233
بازدید 632
20

نماز عبادی سیاسی جمعه ی شهرستان بناب ، این هفته به امامت آیت الله شیخ عبدالمجید باقری بنابی در مصلای بناب برپا شد . قبل از اقامه ی نماز حجج الاسلام والمسلمین اصغری و صمدی به ایراد سخنرانی پرداختند . در ذیل به خلاصه ی بیانات آیت الله بنابی اشاره می کنیم ; ✅ آیت […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه ی شهرستان بناب ، این هفته به امامت آیت الله شیخ عبدالمجید باقری بنابی در مصلای بناب برپا شد .

قبل از اقامه ی نماز حجج الاسلام والمسلمین اصغری و صمدی به ایراد سخنرانی پرداختند .

در ذیل به خلاصه ی بیانات آیت الله بنابی اشاره می کنیم ;

✅ آیت الله باقری بنابی با اشاره به نام گذاری ۱۴ آبان در کشور به نام روز فرهنگ عمومی اظهارکردند : مسئولان باید به این موضوع در جامعه اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با بیان فرازهایی از فرمایشات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ افزودند : امروز مشکل اصلی جامعه اخلاق است، بنابراین یک بار دیگر نیاز داریم به حیات اخلاقی جامعه باز گردیم که امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب آن را تبیین کرده اند.

ایشان با تبیین جایگاه والای فرهنگ، گفتند : اهل فرهنگ باید برای فرهنگ اصالت قائل باشند و نباید نگاه ها به حوزه فرهنگ بصورت ابزاری باشد.

✅ آیت الله باقری بنابی اخلاق را مرتبط با فرهنگ دانستند و تأکید کردند : اگر فرهنگ شهادت و فرهنگ اعتقاد به معاد در جامعه حاکم باشد بسیاری از مشکلات موجود در کشور حل می شود.

وی افزود: اگر این فرهنگ در جامعه برچیده شده و به جای آن فرهنگ آمریکایی و اسلام آمریکایی حاکم شود، به یقین مشکلات فرهنگی گریبانگیر جامعه خواهد شد.

✅ مدیر حوزه های علمیه حضرت ولی عصر (عج) منطقه بناب و امام جمعه موقت شهرستان با تبریک انتخاب وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کردند : تلاش مجموعه این وزارتخانه در این دوره همواره با شکوفایی بیشتر بویژه در امر فرهنگ باشد.

✅ آیت الله باقری بنابی با اشاره به مطالب مطرح شده از سوی دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا خاطرنشان کردند : با مشاهده اظهارات این دو نامزد انتخابات می توان به وضعیت فرهنگی جامعه آمریکا پی برد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.