حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1381 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان بناب در حسینیّه ثارالله(مصلی اعظم) با سخنرانی مدیریت محترم حوزه حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عبدالمجید باقری بنابی (حفظه الله) برگزار شد
27 جولای 2022 - 17:24
شناسه : 17451
بازدید 574
19

همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان بناب در حسینیّه ثارالله(مصلی اعظم) با سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عبدالمجید باقری بنابی (حفظه الله) برگزار شد. حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عبدالمجید باقری بنابی در این همایش با تشریح فلسفه قیام حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، فرمودند: هدف از قیام امام حسین (علیه […]

ارسال توسط :
پ
پ

همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان بناب در حسینیّه ثارالله(مصلی اعظم) با سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عبدالمجید باقری بنابی (حفظه الله) برگزار شد.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عبدالمجید باقری بنابی در این همایش با تشریح فلسفه قیام حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، فرمودند: هدف از قیام امام حسین (علیه السلام) رقابت سیاسی برای به دست گرفتن قدرت، کشورگشایی و جست وجوی ثروت نبود. بلکه برای نشان دادن اصول و ارزش های درخشان دین به مردم، اصلاح و ریشه کن کردن فساد در میان امت رسول الله و احیای امر به معروف و نهی از منکر بود.

ایشان در ادامه افزودند:
معاویه و فرزندش یزید با تظاهر به اسلام، تعالیم و ارزش های اسلام را عملا زیر پا می گذاشتند و چون این کار توسط کسانی انجام می شد که عنوان «خلیفه رسول الله» را یدک می کشیدند در دراز مدت سبب محو قلب حقیقت اسلام می شدند و انسان های غافل و سطحی نگر همه آن کارهای ناروا را به منزله احکام و تعالیم اسلامی می پنداشتند.

مدیریّت محترم حوزه های علمیّه بناب ضمن توصیه ذاکرین و مسئولین هیئات و هیئت امنای مساجد به رعایت نماز اول وقت به شیوه امام حسین (ع) خاطرنشان کردند:
در عزاداری ها و سخنرانی ها اهداف و فلسفه قیام امام و اجرای دستورات الهی سنت های رسول خدا (ص) و سیره ائمه معصومین (علیهم السلام) به مردم گفته شود.

🏴 این همایش با مدّاحی حاج اصغر نیک خصال ادامه یافت.

۱۴۰۱/۰۵/۰۵

《حوزه علمیّه حضرت ولی عصر(عج) بناب》

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.