حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1387 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×

آخرین اخبار

اطلاعیه : برگزاری مراسم عزا و ماتم بمناسبت سالروز شهادت جانسوز و جانگداز حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) در سطح شهر بناب سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام بر همه محبین وشیعیان آنحضرت تسلیت باد دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری ره و روز معلم گرامی باد اطلاعیه شروع ثبت نام و حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) خواهران بناب در مقطع سطح دو (کارشناسی) از سیکل و دیپلم و در مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) رشته مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی
جلسه اخلاق امام باقر وامام صادق علیهما السلام در مسجدحوزه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجیدباقری بنابی حفظه الله برگزار گردید اطلاعیه برگزاری گفتگوی آزاد :با موضوع نقش علامه طباطبایی در سکولار زدایی از علوم با محوریت حضور علیت در نظام معجزه با ارائه :حجت الاسلام و المسلمین استاد سید صادق بنی فاطمه اطلاعیه : ثبت نام و پذیرش حوزه های علمیه حضرت ولی عصر عج بناب شروع شد

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی : هر اقدام و گفتاری که عامل انسجام باشد جزء برنامه های اسلام است
18 دسامبر 2016 - 9:45
شناسه : 1859
بازدید 641
23

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب برگزار گردید . حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی در ابتدای خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به راه اندازی آتش فتنه و جنگ در تاریخ پیش از اسلام اظهار داشتند […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب برگزار گردید .

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی در ابتدای خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به راه اندازی آتش فتنه و جنگ در تاریخ پیش از اسلام اظهار داشتند : در آن زمان آتش فتنه و جنگ ، بشریت را به ستوه آورده بود و نسل‌کشی‌های بی‌هدف بشریت را مورد هدف قرار داده بود.
ایشان افزودند : در این زمان یکی از مسائل مهم و حیاتی که قرآن پایه گذار آن شد و پیامبر اکرم(ص) آن را پیاده کرد، ایجاد وحدت اسلامی با محوریت خداجویی و برداشتن آثار تبعیض و نژادپرستی بود .
خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه در اسلام چپ و راست نداریم و همه و همه در مکتب رسول اکرم(ص) در یک مسیر و به سوی یک هدف هستیم ؛ تصریح کردند : همه انبیاء و امامان معصوم(ع) منادیان توحید بودند لذا هرگونه اختلاف و تفرقه در اسلام ممنوع است.
حجت الاسلام باقری‌بنابی افزودند : از این‌رو در اسلام هرگونه اقدام و گفتاری که عامل انسجام و اتحاد است جزء برنامه‌های اسلام می باشد .
ایشان یادآور شدند : بدیهی و پرواضح است که جامعه منسجم هرگز در برابر ستمگران شکست نخورده و نخواهد خورد.
خطیب گرانقدر در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک آزادی حلب اظهار کردند : آزادی حلب در واقع عین آزادی خرمشهر است .
ایشان در تشریح ارزش کار رزمندگان جبهه مقاومت تصریح کردند : رزمندگان مدافع حرم بر گردن ما حق دارند ، اگر آن جبهه شکست می خورد، آن موقع جبهه جنگ باید در پیرانشهر و خرمشهر گشوده می شد .
حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی همچنین به اوضاع کنونی حلب و جبهه مقاومت اشاره کرده و استمرار جمع آوری و ارسال کمک های مردمی شامل پتو و سایر وسایل زندگی به سوریه را خواستار شدند .
رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ایجاد حساسیت‌های نادرست در بین شیعه و سنی توطئه دشمن است خاطر نشان کردند : هم اکنون بیش از 2 میلیارد مسلمان در دنیا زندگی می‌کنند ولی متأسفانه در مجمع به اصطلاح سازمان ملل حتی این جمعیت یک کرسی مؤثر ندارد ، از این‌رو تنها راه و چاره مسلمانان حفظ وحدت و یکپارچگی است .
ایشان افزودند : جمهوری اسلامی خواستار ایجاد وحدت در دنیاست و این موضوع بر مذاق شیطان خوش نمی آید و این در حالی است که جمهوری اسلامی بی‌تفاوت‌ها را به حرکت در آورده و دست اشرار را قطع و توطئه ها را افشا کرده و روی مسیر رهبری جامع در سطح بین المللی پیش می‌رود.
خطیب گرانقدر جمعه شهرستان بناب در عین حال اظهار کردند : در شرایطی که شیاطین اراده کرده اند بین مسلمانان اختلاف و تفرقه بیندازند، بیش از هر زمانی دنیای اسلام و به ویژه جمهوری اسلامی به وحدت و همدلی نیاز دارد و نباید حریم و حرمت ها دستخوش مسائل جناحی و گروهی گردد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.