حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1387 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×

آخرین اخبار

دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری ره و روز معلم گرامی باد اطلاعیه شروع ثبت نام و حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) خواهران بناب در مقطع سطح دو (کارشناسی) از سیکل و دیپلم و در مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) رشته مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی
جلسه اخلاق امام باقر وامام صادق علیهما السلام در مسجدحوزه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجیدباقری بنابی حفظه الله برگزار گردید اطلاعیه برگزاری گفتگوی آزاد :با موضوع نقش علامه طباطبایی در سکولار زدایی از علوم با محوریت حضور علیت در نظام معجزه با ارائه :حجت الاسلام و المسلمین استاد سید صادق بنی فاطمه اطلاعیه : ثبت نام و پذیرش حوزه های علمیه حضرت ولی عصر عج بناب شروع شد تصاویر اردوی یک روزه طلاب و اساتید حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج بناب در منطقه گردشگری هفت چشمه روستای آهق مراغه ،اردیبهشت 1403 جلسه اخلاق مدرسه امام صادق علیه السلام در مسجد حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق ومدیریت محترم این حوزه حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجید باقری بنابی حفظه الله برگزار گردید

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی
25 دسامبر 2016 - 8:57
شناسه : 2064
بازدید 626
26

نماز عبادی سیاسی جمعه ی شهرستان بناب این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی امام جمعه ی شهرستان بناب برگزار شد . حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به ۲۳ ربیع الاول سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم ، مظلومیت و […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه ی شهرستان بناب این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی امام جمعه ی شهرستان بناب برگزار شد .

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به ۲۳ ربیع الاول سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم ، مظلومیت و مصیبت های وارده به ایشان را یادآور شدند .
ایشان با اشاره به جایگاه و منزلت شهر قم تصریح کردند : امروز این انقلاب و نظام که قدرت‌های شیطانی را به ستوه آورده و خواب آن‌ها را آشفته کرده است و به ملت‌های ضعیف در مقابل ابرقدرت‌ها جسارت و اعتماد به نفس داده، از شهر قم ریشه گرفته است.
خطیب جمعه شهرستان بناب در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به پیروزی بزرگ ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت در آزادسازی حلب اشاره کرده و افزودند : با آزادی حلب تمام قدرت‌های بزرگ دنیا خشمگین و عصبانی هستند و تمام محاسبات آنها به هم خورده است.
حجت الاسلام و المسلمین باقری‌بنابی خاطرنشان کردند : همین قدرت‌ها و شیاطین غرب بودند که در فتنه ۸۸ قصد داشتند کار نظام جمهوری اسلامی را یکسره کنند ولی در اثر بیداری و هوشیاری مردم تمام توطئه‌های آنها خنثی و فتنه ۸۸ خاموش شد و نظام جمهوری اسلامی استحکام یافت.
ایشان همچنین با بیان اینکه ماجرای حلب، یمن، بحرین و عراق را همین غربی‌‌ها به وجود آورده‌اند؛ تأکید کردند : امروز تمام آنها در جریان حلب ماتم زده هستند و در مقابل، جمهوری اسلامی ایران سرافراز و روسفید است.
حجت الاسلام و المسلمین باقری‌بنابی در ادامه تصریح کردند : این وعده قرآن است که «اگر استقامت داشته باشیم، تمام قدرت‌های زر و زور و تزویر در برابر اسلام شکست خواهند خورد.»
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه ی خطبه‌ها با اشاره به ۵ دی ماه سالروز صدور فرمان امام راحل(ره) به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای تأمین امنیت هوایی جمهوری اسلامی ایران فرمودند : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با لبیک به فرمان امام راحل(ره) در صنعت هواپیمایی کشور اقدامات بزرگی را انجام داده است و علیرغم دادن شهید و جانباز در این عرصه بحث هواپیما ربایی را در این کشور برای همیشه ریشه‌کن کرد تا مردم ایران در آسایش و آرامش از مسافرت‌های هوایی استفاده کرده و بهره‌مند شوند.
ایشان اذعان کردند : اشرار و معاندان نظام در ابتدای انقلاب سعی داشتند با اقداماتی نظیر هواپیماربایی عظمت جمهوری اسلامی را زیر سئوال ببرند ولی حضرت امام راحل(ره) در سال ۱۳۶۳ با این اقدام ارزشمند و واگذاری امنیت پرواز به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این تهدید دشمن را در نطفه خفه کردند.
امام جمعه ی بناب در ادامه ی خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تمجید از فداکاری‌های رزمندگان مدافع حرم و ضمن تقدیر و تشکر از قشرهای مختلف مردم بناب و مسئولان در کمک به رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم، بر استمرار جمع‌آوری و ارسال کمک‌ به جبهه سوریه تأکید کردند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.