حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1387 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×

آخرین اخبار

دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری ره و روز معلم گرامی باد اطلاعیه شروع ثبت نام و حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) خواهران بناب در مقطع سطح دو (کارشناسی) از سیکل و دیپلم و در مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) رشته مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی
جلسه اخلاق امام باقر وامام صادق علیهما السلام در مسجدحوزه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجیدباقری بنابی حفظه الله برگزار گردید اطلاعیه برگزاری گفتگوی آزاد :با موضوع نقش علامه طباطبایی در سکولار زدایی از علوم با محوریت حضور علیت در نظام معجزه با ارائه :حجت الاسلام و المسلمین استاد سید صادق بنی فاطمه اطلاعیه : ثبت نام و پذیرش حوزه های علمیه حضرت ولی عصر عج بناب شروع شد تصاویر اردوی یک روزه طلاب و اساتید حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج بناب در منطقه گردشگری هفت چشمه روستای آهق مراغه ،اردیبهشت 1403 جلسه اخلاق مدرسه امام صادق علیه السلام در مسجد حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق ومدیریت محترم این حوزه حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجید باقری بنابی حفظه الله برگزار گردید

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی : نباید بگذاریم انحرافات به عزاداری های امام حسین(ع) رخنه کند و در این مسیر باید از علمای بزرگ سرمشق بگیریم
23 سپتامبر 2017 - 10:12
شناسه : 3863
بازدید 642
27

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به اظهارات سخیف و توهین های رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران تصریح کردند : همه این اظهارات حقانیت […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به اظهارات سخیف و توهین های رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران تصریح کردند : همه این اظهارات حقانیت و پیروزی های این نظام را می رساند .

ایشان افزودند : همان طوری که امام راحل(ره) فرمودند«هر زمان دیدید دشمنان نظام و استکبار جهانی از ما تعریف و تمجید می کنند باید نگران عملکرد خود باشیم ولی هر موقع آن ها از ما بدگویی کرده و به ما ناسزا گفتند آن موقع باید به رفتار و عملکرد خود امیدوار باشیم» .

خطیب جمعه شهرستان بناب همچنین با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در برابر جبهه استکبار ایستاده است؛ گفتند : جمهوری اسلامی امروز در اوج عزت به مسیر پیشرفت و توسعه خود ادامه می دهد و در قبال این همه پیروزی و موفقیت رئیس جمهور سخیف آمریکا باید عصبانی باشد و به ما ناروا بگوید .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی سپس به فلسفه قیام عاشورا اشاره کرده و اظهار داشتند : اگر حرمت خداوند و حرمت عاشورا را زنده نگه داریم و حرمت عاشورا را حفظ کنیم، خداوند نیز حرمت ما را نگه خواهد داشت و همان طوری که بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی(ره) فرمودند«عاشورا را زنده نگه دارید تا هیچ آسیبی به کشور شما وارد نشود» .

ایشان افزودند : از این رو امروز که ملل مختلف اسلامی در دست کفر گرفتار هستند ، اگر تفکر عاشورا بر آن ها حاکم بود این قدر در آتش دشمنان نمی سوختند ، چون آن ها از تفکر عاشورا و برکات آن بی بهره اند .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب همچنین با تأکید بر اینکه تا اربعین حسینی(ع) از قرائت زیارت عاشورا غفلت نشود ؛ تصریح کردند : نباید شیعه شناسنامه ای باشیم ، شیعه باید شیعه واقعی باشد و باید تلاش کنیم واژه بزرگ امر به معروف و نهی از منکر که در جامعه بر زمین مانده و به فراموشی سپرده شده است احیا شود .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های هیأت امنای مساجد ، هیئات مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) بخاطر رعایت زمان برگزاری عزاداری و برگزاری مراسمات عزاداری در شأن حضرت امام حسین(ع) بیان کردند : متأسفانه در برخی شهرها زمان عزاداری رعایت نشده و تا ساعت سه صبح به عزاداری ادامه داده و ضمن اینکه آسایش مردم را بر هم می زنند، قطعاً در اقامه نماز صبح نیز با مشکل روبرو می شوند .

ایشان افزودند : قیام امام حسین(ع) برای ثروت اندوزی، کشورگشایی و مقام پرستی نبود بلکه قیام آن حضرت برای احیای دین خدا و برای اقامه نماز بود ، از این رو نباید بگذاریم انحرافات به عزاداری های امام حسین(ع) رخنه کند و در این مسیر باید از علمای بزرگ سرمشق بگیریم .

امام جمعه بناب در ادامه خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس اظهار امیدواری کردند : با تلاش فرهنگیان و والدین دانش آموزان شاهد سال تحصیلی پرخیر و برکت در کشور و منطقه باشیم .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از فداکاری رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس خاطرنشان کردند : این روزها یادآور روزهای سرنوشت ساز برای کشور عزیزمان است و هر قدر عمر داریم نباید این روزها را از یاد ببریم و آن ها را فراموش کنیم. زیرا دفاع مقدس سند افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است .

این گزارش حاکی است ، نمازگزاران جمعه شهرستان بناب همزمان با مردم سراسر کشور در پاسخ به گزافه گویی ها، گستاخی ها و لفاظی های اخیر رئیس جمهور سخیف آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد دست به راهپیمایی زدند و با دادن شعارهای ضداستکباری از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ترامپ این اظهارات گستاخانه و خارج از عرف بین المللی رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند .

مهر/با تصحیح و اضافه مطلب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.