حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1388 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×

آخرین اخبار

مراسم چهل و دوّمین دوره اختتامیه مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با حضور ۳۰۵ نفر از دانش آموزان نواحی مختلف استان در حوزه علمیّه حضرت ولی عصر(عج) بناب برگزار شد. اطلاعیه : برگزاری مراسم عزا و ماتم بمناسبت سالروز شهادت جانسوز و جانگداز حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) در سطح شهر بناب سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام بر همه محبین وشیعیان آنحضرت تسلیت باد دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری ره و روز معلم گرامی باد اطلاعیه شروع ثبت نام و حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) خواهران بناب در مقطع سطح دو (کارشناسی) از سیکل و دیپلم و در مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) رشته مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی
جلسه اخلاق امام باقر وامام صادق علیهما السلام در مسجدحوزه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجیدباقری بنابی حفظه الله برگزار گردید اطلاعیه برگزاری گفتگوی آزاد :با موضوع نقش علامه طباطبایی در سکولار زدایی از علوم با محوریت حضور علیت در نظام معجزه با ارائه :حجت الاسلام و المسلمین استاد سید صادق بنی فاطمه

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی : اگر به پایه های اعتقادی بصورت ریشه ای توجه شده و تقویت شوند به همان اندازه پایه های اسلام قدرتمند خواهند شد
01 اکتبر 2017 - 14:41
شناسه : 3888
بازدید 651
24

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت لااسلام و المسلمین باقری بنابی با بیان اینکه ای کاش مدارس و مراکز آموزش عالی در کشور بیش از این به فراگیری و آموزش علوم دینی روی آورند ، به ضرورت افزایش تدریس علوم دینی […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت لااسلام و المسلمین باقری بنابی با بیان اینکه ای کاش مدارس و مراکز آموزش عالی در کشور بیش از این به فراگیری و آموزش علوم دینی روی آورند ، به ضرورت افزایش تدریس علوم دینی و علوم اسلامی در مدارس و دانشگاه ها اشاره کرده و تصریح کردند : ای کاش این پیشنهاد عملیاتی می شد و مدارس و مراکز آموزش عالی قبل از آموزش و تدریس دروس تخصصی و پایه به تدریس و آموزش دروس دینی و اسلامی بها می دادند .

ایشان افزودند : اگر واقعاً مدارس و دانشگاه های ما با این شیوه به تربیت جوانان می پرداختند امروز تمامی یافته های ما در راستای اهداف اسلامی قرار می گرفت .

خطیب جمعه شهرستان بناب همچنین تأکید کردند : اگر به پایه های اعتقادی بصورت ریشه ای توجه شده و تقویت شوند به همان اندازه پایه های اسلام قدرتمند خواهند شد و اگر به پایه های دینی و اعتقادی توجه نشود قطعاً با دادن اندک امتیازی شاهد فرار مغزها از کشور خواهیم بود و امروز شاهد آن هستیم که عده ای از آن ها در استخدام دشمنان هستند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی سپس با تجلیل از رشادت های خلبان شهید عباس بابایی خاطرنشان کردند : زمانی که این جوان انقلابی در دانشگاه آمریکا تحصیل می کرد با نگه داشتن ایمان در راستای تبلیغ دین خدا قدم برداشت و هیچ وقت از اصول و ارزش های اسلامی پا عقب نگذاشت .

ایشان در عین حال اظهار کردند : امروز مسئولان رژیم سعودی از کودکی وهابی گری و تکفیری را به دانش آموزان خود آموزش می دهند و بعداً به تدریس سایر علوم به دانش آموزان می پردازند .

امام جمعه بناب یادآور شدند : امروز همچنین در پاکستان صدها مدرسه در راستای تبلیغ و ترویج وهابی گری به دانش آموزان فعالیت می کنند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی در ادامه با تشریح و تبیین جریان مباهله و با استناد به آیاتی از قرآن کریم گفتند : اگر واقعاً در راستای خوسته های قرآن قدم برداریم جهان اسلام می تواند هزاران مشکل را حل کند .

ایشان تصریح کردند : در جریان مباهله غیر از پیامبر اکرم(ص) ۴ نفر دیگر نیز حضور داشتند و تا امروز در عالم اسلام هیچ مفسر، محقق و دانشمندی این را تأیید نکرده که در جریان مباهله به غیر از این ۵ نفر حضور داشتند .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب همچنین با بیان اینکه جریان مباهله با اعتقادات ما مسلمانان گره خورده است ؛ خاطر نشان کردند : غدیر و عاشورا با خون شهدا عجین و آمیخته بود و امروز آن هایی که در دنیا علیه شیعه جار و جنجال راه انداخته اند فرزندان همان پدرانی هستند که از زمین و زمان به پیامبر اکرم اهانت کردند و امروز این پلیدترین چهره های روی زمین از آستین آل سعود آویزان شده اند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی در ادامه خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از عوامل زحمتکش این نیرو، امنیت و آسایش موجود را مرهون تلاش و فداکاری شبانه روزی عزیزان نیروی انتظامی و سایر عوامل و نیروهای امنیتی دانستند و اظهار کردند : با تلاش و فداکاری این عزیزان شاهد آرامش در کشور هستیم و این عزیزان در عبادت و تجارت مردم در آرامش کامل سهیم هستند .

مهر / با تصحیح و اضافه مطلب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.