حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1387 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×

آخرین اخبار

اطلاعیه : برگزاری مراسم عزا و ماتم بمناسبت سالروز شهادت جانسوز و جانگداز حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) در سطح شهر بناب سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام بر همه محبین وشیعیان آنحضرت تسلیت باد دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری ره و روز معلم گرامی باد اطلاعیه شروع ثبت نام و حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) خواهران بناب در مقطع سطح دو (کارشناسی) از سیکل و دیپلم و در مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) رشته مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی
جلسه اخلاق امام باقر وامام صادق علیهما السلام در مسجدحوزه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجیدباقری بنابی حفظه الله برگزار گردید اطلاعیه برگزاری گفتگوی آزاد :با موضوع نقش علامه طباطبایی در سکولار زدایی از علوم با محوریت حضور علیت در نظام معجزه با ارائه :حجت الاسلام و المسلمین استاد سید صادق بنی فاطمه اطلاعیه : ثبت نام و پذیرش حوزه های علمیه حضرت ولی عصر عج بناب شروع شد

جلسه اخلاق طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب در محضر حجت الاسلام و المسلمین آتش زر
23 اکتبر 2017 - 10:57
شناسه : 3999
بازدید 632
23

جلسه اخلاق طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب این هفته در محضر حجت الاسلام و المسلمیین آتش زر برگزار گردید . حجت الاسلام و المسلمین آتش زر در ابتدای بیانات خویش با قرائت آیه 30 سوره مبارکه آل عمران اظهار داشتند : روز قیامت روز دیدن خود عمل است . ایشان با بیان اینکه […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه اخلاق طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب این هفته در محضر حجت الاسلام و المسلمیین آتش زر برگزار گردید .

حجت الاسلام و المسلمین آتش زر در ابتدای بیانات خویش با قرائت آیه 30 سوره مبارکه آل عمران اظهار داشتند : روز قیامت روز دیدن خود عمل است .
ایشان با بیان اینکه رحمت پروردگار در این است که برخی گناهان را بدون توبه می بخشد ، خاطرنشان کردند : گناهکاران زمانیکه گناهان خود را می بینند دوست دارند زمان زیادی بین آنها و گناهانشان فاصله باشد و این فقط آرزوست وباید در دنیا از گناه دوری کنیم و اگر گناهی کردیم باید در این دنیا توبه کنیم .
حجت الاسلام و المسلمین آتش زر با بیان اینکه بهشت مظهر رحمت خداست به وسعت پهناور بهشت اشاره کرده و حضار را به اعتقاد به رحمت خدا و دوری از گناهان برای رسیدن به آن وسعت توصیه نمودند .
ایشان در ادامه با اشاره به اینکه بهشت برای متقین آماده شده است به بیان صفات آن گروه پرداختند .
استاد حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب گذشتن از مال و ثروت در راه خدا را از نشانه های متقین برشمردند و حضرت خدیجه را از بارزترین شخصیت های متقیان دانستند که با گذشتن از مال خود برای اعتلای پرچم اسلام کمک فراوانی برای پیشرفت اسلام در ابتدای ظهورش داشتند .

ایشان در ادامه انفاق کردن در زمان زیادت و تنگدستی ، فروبردن خشم ، گذشت از اشتباهات مردم و یاد کردن خدا در زمان انجام گناه را از دیگر صفات متقین برشمردند .
ایشان افزودند : با توجه به اینکه یکی از صفات متقین یاد خدا در هنگام ارتکاب گناه است نتیجه می گیریم که انسان متقی نیز جایز الخطاست و نباید در هیچ موقعیتی از رحمت خدا ناامید شد .
حجت الاسلام و المسلمین آتش زر در انتها با اشاره به ماجرایی از حضرت عیسی و یکی از حواریون ، اظهار داشتند : سلطنت ما بندگی خداست و این بندگی همیشه تازه و زنده است و هرکسی توانایی رسیدن به این بندگی را دارد .

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.