حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1387 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×

آخرین اخبار

دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری ره و روز معلم گرامی باد اطلاعیه شروع ثبت نام و حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) خواهران بناب در مقطع سطح دو (کارشناسی) از سیکل و دیپلم و در مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) رشته مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی
جلسه اخلاق امام باقر وامام صادق علیهما السلام در مسجدحوزه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجیدباقری بنابی حفظه الله برگزار گردید اطلاعیه برگزاری گفتگوی آزاد :با موضوع نقش علامه طباطبایی در سکولار زدایی از علوم با محوریت حضور علیت در نظام معجزه با ارائه :حجت الاسلام و المسلمین استاد سید صادق بنی فاطمه اطلاعیه : ثبت نام و پذیرش حوزه های علمیه حضرت ولی عصر عج بناب شروع شد تصاویر اردوی یک روزه طلاب و اساتید حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج بناب در منطقه گردشگری هفت چشمه روستای آهق مراغه ،اردیبهشت 1403 جلسه اخلاق مدرسه امام صادق علیه السلام در مسجد حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق ومدیریت محترم این حوزه حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجید باقری بنابی حفظه الله برگزار گردید

حجت الاسلام و الامسلمین باقری بنابی : عزت و اقتدار نظام باعث خوشحالی دوستان و ناراحتی و خشم  دشمنان است
04 نوامبر 2017 - 11:31
شناسه : 4077
بازدید 661
25

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به پیامدهای جبران‌ناپذیر خسارات وارده به مرغداران منطقه اظهار کردند : این کوتاهی کجا با اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به پیامدهای جبران‌ناپذیر خسارات وارده به مرغداران منطقه اظهار کردند : این کوتاهی کجا با اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید سنخیت دارد؟ مردم با این سوءمدیریت‌ها چه کنند، جوابگوی این اتفاقات و حوادث چه کسی است ؟

ایشان تصریح کردند : پیامدها و تبعات این حوادث و ضرر و زیان آن در ماه‌های آتی جز برای مردم متوجه کیست؟ کدام تشکیلات باید خسارات آنها را جبران کند؟ آنها به چه کسی باید پناه ببرند؟! دستگاه‌ها و تشکیلات عریض و طویل در کشور چرا باید در این خصوص تدابیر لازم را نیاندیشند ؟

خطیب نماز جمعه شهرستان بناب سپس با تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی(ع) خاطرنشان کردند : امام حسین(ع) و اهل‌بیت ایشان شهید شدند و مصیبت بزرگی متوجه آنها شد ولی با غیرت و با عزت در مقابل جریانات و اتفاقات ظاهر شدند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری‌بنابی با اشاره به عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی و صلابت مقام معظم رهبری در سراسر دنیا اظهار کردند : این عزت و اقتدار از یک طرف باعث خوشحالی دوستان و مسلمانان دنیا و از طرف دیگر باعث ناراحتی و خشم ستمگران دنیا شده است .

ایشان با اذعان به اینکه عزت و عظمت جمهوری اسلامی امروز حرف اول را در منطقه می‌زند ؛ افزودند : پوتین رئیس جمهور روسیه با آن غرور خود با تواضع تمام مقام معظم رهبری را زیارت می‌کند و در برابر عظمت رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی مات و مبهوت به اظهارات معظم‌له گوش می‌کند، آیا بالاتر از این عزتی هم هست ؟

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با تأکید بر اینکه دشمنان قسم‌خورده نظام از قبیل آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل طبل توخالی بیش نیستند ؛ بیان کردند : در مقاطعی هر یک از این کشورها رژیم یک کشور را عوض می‌کردند ، نظام حکومتی کشورها را تغییر می‌دادند و با یک اشاره نفرات دلخواه خود را بر سر کار می‌آوردند ولی الآن این قدرت‌ها در قبال عظمت جمهوری اسلامی درمانده و بیچاره شده‌اند .

ایشان در ادامه خطبه‌های نماز جمعه بناب با اشاره به روز 13 آبان، یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و شهید حسین فهمیده را گرامی داشته و افزودند : امثال شهید فهمیده‌ها کار بزرگی کردند و امروز افکار، یاد و نام آن شهید بزرگوار به فراموشی نخواهد رفت و این در حالی است که صدام و صدامیان به درک واصل شده و هیچ نامی از آنها نیست .

امام جمعه بناب همچنین تصریح کردند : هزاران درود و صلوات به روح پرفتوح امام راحل(ره)، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم که این عزت و عظمت را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده‌اند .

فارس/با تصحیح و اضافه مطلب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.