حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1387 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×

آخرین اخبار

اطلاعیه : برگزاری مراسم عزا و ماتم بمناسبت سالروز شهادت جانسوز و جانگداز حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) در سطح شهر بناب سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام بر همه محبین وشیعیان آنحضرت تسلیت باد دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری ره و روز معلم گرامی باد اطلاعیه شروع ثبت نام و حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) خواهران بناب در مقطع سطح دو (کارشناسی) از سیکل و دیپلم و در مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) رشته مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی
جلسه اخلاق امام باقر وامام صادق علیهما السلام در مسجدحوزه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجیدباقری بنابی حفظه الله برگزار گردید اطلاعیه برگزاری گفتگوی آزاد :با موضوع نقش علامه طباطبایی در سکولار زدایی از علوم با محوریت حضور علیت در نظام معجزه با ارائه :حجت الاسلام و المسلمین استاد سید صادق بنی فاطمه اطلاعیه : ثبت نام و پذیرش حوزه های علمیه حضرت ولی عصر عج بناب شروع شد

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی : مشکلات موجود در کشور نتیجه انتخاب خودمان است و در زمان خود در انتخاب‌هایمان دقت کافی نداشته‌ایم
11 نوامبر 2017 - 14:25
شناسه : 4079
بازدید 655
26

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با عرض تسلیت اربعین حسینی(ع) به راهپیمایی میلیونی مردم در روز اربعین اشاره کرده و اظهار داشتند : درباره اربعین باید اندیشید […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با عرض تسلیت اربعین حسینی(ع) به راهپیمایی میلیونی مردم در روز اربعین اشاره کرده و اظهار داشتند : درباره اربعین باید اندیشید ، باید پیرامون قیام سیدالشهدا(ع) و همین خیزشی که در عالم هستی به راه افتاد ، تفکر و کنکاش کرد .

ایشان افزودند : قطعاً این راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی(ع) نتایج مثبت خود را نشان خواهد داد و نمی‌دانید که دشمنان چقدر از این مانور عظیم اربعین وحشت دارند .

خطیب جمعه شهرستان بناب با اشاره به اهداف و فلسفه قیام عاشورا تصریح کردند : امام حسین(ع) بی‌تعارف راه اصلاح جوامع را به مسلمانان آموخت و یادآوری کرد آنجا که با منطق علوی نمی‌شود جامعه را اصلاح کرد ، باید با قیام وارد میدان شد و با اهدای خون به عزت و شرف رسید .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی خاطرنشان کردند : اخیراً جلسه‌ای توسط رژیم غاصب تشکیل شده و در آن تشیع را تهدید کرده بودند ولی اندیشمندان بعد از تمام بررسی‌ها و تحلیل‌ها به این نتیجه رسیدند که دو عامل باعث شده تا مسلمانان همواره شکست‌ناپذیر باشند : انتظار و عاشورا .

ایشان افزودند : از این رو باید با پرچم عاشورا به مقاومت و ایستادگی خود در برابر دشمنان ادامه دهیم و حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین مشت محکم بر دهان دشمنان انقلاب و تشیع است .

امام جمعه بناب با تأکید بر اینکه دشمنان نظام از ترویج فرهنگ مقاومت ، جهاد و شهادت می‌ترسند نه از انرژی هسته‌ای ، گفتند : یکی از سران کشورها به طور محرمانه به یکی از مسئولان رده بالای کشور ما گفته بود که ما می‌دانیم ایران به سمت سلاح هسته‌ای نمی‌رود و الآن در روزگاری نیستیم که با سلاح هسته‌ای بشود پیروز شد ولی نگرانی ما از این است که شما در سایر ملت‌ها اثرگذار شوید و ملت‌ها از ایران الگوبرداری کنند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی با بیان اینکه امروز منطق مقابله با دشمنان ایستادگی و مقاومت با مشت‌های گره کرده است نه مذاکره، اذعان کردند : این را باید به جوانان دیکته کنیم که خوشبختانه جوانان ما  بهتر از ما می‌فهمند .

ایشان همچنین با تأکید بر اینکه آمریکا و دشمنان نظام طبل توخالی بیش نیستند ؛ افزودند : آنها به دروغ سر و صدا راه می‌اندازند ، اگر آنها قدرت داشتند شاه را در این کشور نگه می‌داشتند .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تصریح کردند : این پیروزی‌ها در سایه ولایت و سیدالشهدا(ع) است و باید قرص و محکم از ولایت و سیدالشهدا(ع) دفاع کنیم .

ایشان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بناب با انتقاد از اوضاع اقتصادی کشور خاطرنشان کردند : از مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی حاکم بر کشور انتقاد داریم ولی نباید زیاد ناراحت شویم ، چون خودمان انتخاب کرده‌ایم و در زمان خودش در انتخاب‌های خود دقت کافی نداشته‌ایم .

امام جمعه بناب در عین حال تأکید کردند : باید بدانیم به کجاها رسیده‌ایم و بعد از آن دنبال چاره‌سازی باشیم ، مشکلات زیادی داریم و تمام آنها را در موقع خودش به مسئولان انتقال می‌دهیم .

حجت الاسلام و المسلمین باقری‌بنابی یادآور شدند : مقام معظم رهبری به لحاظ مسائل و مشکلات اقتصادی راه را نشان می‌دهند و راهنمایی می‌کنند ولی مسئولان در انجام آن ضعیف هستند .

ایشان تصریح کردند : ای کاش کسانی که برخی امور را بلد نیستند نمی‌آمدند و اگر آمده‌اند باید جوابگو باشند .

بناب نیوز/با تصحیح و اضافه مطلب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.