حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1387 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×

آخرین اخبار

دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری ره و روز معلم گرامی باد اطلاعیه شروع ثبت نام و حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) خواهران بناب در مقطع سطح دو (کارشناسی) از سیکل و دیپلم و در مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) رشته مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی
جلسه اخلاق امام باقر وامام صادق علیهما السلام در مسجدحوزه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجیدباقری بنابی حفظه الله برگزار گردید اطلاعیه برگزاری گفتگوی آزاد :با موضوع نقش علامه طباطبایی در سکولار زدایی از علوم با محوریت حضور علیت در نظام معجزه با ارائه :حجت الاسلام و المسلمین استاد سید صادق بنی فاطمه اطلاعیه : ثبت نام و پذیرش حوزه های علمیه حضرت ولی عصر عج بناب شروع شد تصاویر اردوی یک روزه طلاب و اساتید حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج بناب در منطقه گردشگری هفت چشمه روستای آهق مراغه ،اردیبهشت 1403 جلسه اخلاق مدرسه امام صادق علیه السلام در مسجد حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق ومدیریت محترم این حوزه حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجید باقری بنابی حفظه الله برگزار گردید

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم : فتنه سال 88 باعث افزایش مطالبات هسته ای دشمن شده و خسارتهای زیادی به مملکت وارد کرد
30 دسامبر 2017 - 20:27
شناسه : 4481
بازدید 615
19

نشست اساتید حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و روحانیون شهرستان بناب با حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز عصر امروز با حضور امام جمعه شهرستان بناب و مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) در حوزه بناب برگزار گردید . در ابتدا حجت الاسلام […]

ارسال توسط :
پ
پ

نشست اساتید حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و روحانیون شهرستان بناب با حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز عصر امروز با حضور امام جمعه شهرستان بناب و مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) در حوزه بناب برگزار گردید .

در ابتدا حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب با عرض خیر مقدم خدمت حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ، برای ایشان و پدر بزرگوارشان آرزوی طول عمر بابرکت کردند .
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با اظهار خرسندی از حضور در حوزه علمیه بناب به ایراد سخنرانی پرداختند .

ایشان با بیان اینکه هجمه دشمن علیه شیعه باعث سنگینی رسالت علما می باشد ، اظهار داشتند : باید علما در مقابل آن هجمه به روز باشند تا بتوانند از عهده پاسخگویی برآیند و در مورد انقلاب نیز دشمن اینچنین عمل می کند و اکنون در صدد صدمه زدن به بزرگان و تاثیرگذاران انقلابند .
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به اینکه سلاح برنده در مقابل دشمنان اسلام و نظام امر به معروف و استفاده از زبان است ، خاطرنشان کردند : امام راحل نیز از این سلاح بهره می بردند و البته این زمانی است که خودمان عامل باشیم و باید ابتدا از خود و اطرافیان خود شروع کنیم .

ایشان گفتند : امر بمعروف و نهی از منکر زمانی کارآمد خواهد بود که در کنار مردم باشیم نه اینکه خود را در مقابل آنها و در جبهه مقابل با آنها تصور کنیم .
امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه دنیا بر علیه اسلام در حال حرکت است یادآور شدند : باید خود را آماده عرصه فرهنگ و پاسخگویی به شبهات و جنگ فرهنگی کنیم  و باید با فعالیت فرهنگی با دشمنان مقابله کرد .
ایشان در ادامه با اشاره به تعبیراتی همچون ناتو ، عملیات روانی و … از مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی ، گفتند :دشمن در راستای تهاجم فرهنگی بوده و در صدد ناامید کردن جوانان مملکت به آینده کشور است و باید آماده مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باشیم .
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه دادند : ایجاد اختلاف بین شیعه سنی و قومیت های مختلف از مصادیق تهاجم فرهنگی است و  هدف دشمن از بین بردن انسجام و وحدت ماست .
ایشان با بیان اینکه دشمن در صدد آسیب رسانی از طریق جنگ نرم به اسلام است ، اشاره مختصری به عوامل فتنه کرده و خاطرنشان کردند : این فتنه باعث افزایش مطالبات هسته ای دشمن شد و خسارتهای زیادی به مملکت وارد کرد که از نمونه آنها می توان به تشویش اذهان عمومی و ایجاد شکاف بین مردم ، امیدواری دشمن به برخی جریانات داخلی ، تخریب چهره نهادها و شخصیت ها و مراکز قانونی نظام ، بازی با حیثیت نظام در خارج از کشور ، افزایش تحریمها ، کاهش چشمگیر صادرات نفتی و افت سرمایه گذاری در ایران اشاره کرد .
نماینده محترم ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه دشمن همیشه در مقابل ایران چیزی را علم کرده و بعد از شکست داعش ، بحث جدایی اقلیم کردستان و تغییر ولیعهد عربستان و تغییر پایتخت رژیم اشغالگر قدس را باز کرد  ، اهداف آنها را آسیب رسانی به اسلام و ایران عنوان کردند . ایشان در ادامه با اشاره به مشکلات بوجود آمده در اقتصاد کشور ، به بحث اقتصاد مقاومتی که چندین سال است از سوی مقام معظم رهبری بیان شده اشاره کردند و اظهار داشتند : این مسأله هر سال برنامه ریزی می شود ولی در باب عمل هیچ حرکتی صورت نمی گیرد .
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در انتها رمز موفقیت مردم را در حفظ وحدت و همدلی و گوش دادن به فرمایشات مقام معظم رهبری دانستند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.