حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1387 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×

آخرین اخبار

دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری ره و روز معلم گرامی باد اطلاعیه شروع ثبت نام و حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) خواهران بناب در مقطع سطح دو (کارشناسی) از سیکل و دیپلم و در مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) رشته مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی
جلسه اخلاق امام باقر وامام صادق علیهما السلام در مسجدحوزه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجیدباقری بنابی حفظه الله برگزار گردید اطلاعیه برگزاری گفتگوی آزاد :با موضوع نقش علامه طباطبایی در سکولار زدایی از علوم با محوریت حضور علیت در نظام معجزه با ارائه :حجت الاسلام و المسلمین استاد سید صادق بنی فاطمه اطلاعیه : ثبت نام و پذیرش حوزه های علمیه حضرت ولی عصر عج بناب شروع شد تصاویر اردوی یک روزه طلاب و اساتید حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج بناب در منطقه گردشگری هفت چشمه روستای آهق مراغه ،اردیبهشت 1403 جلسه اخلاق مدرسه امام صادق علیه السلام در مسجد حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق ومدیریت محترم این حوزه حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجید باقری بنابی حفظه الله برگزار گردید

امام جمعه بناب : صحنه‌گردانان خارجی این قضایا به‌زودی سیلی محکمی از این ملت خواهند خورد تا از شیطنت‌های خود پشیمان شوند
06 ژانویه 2018 - 12:27
شناسه : 4507
بازدید 612
22

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های وحدت آفرین و دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب اظهار داشتند : باید در زمان انتخاب وزراء و مدیران کشور ، کسانی روی کار بیایند که مطالبات رهبری و اقتصاد […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های وحدت آفرین و دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب اظهار داشتند : باید در زمان انتخاب وزراء و مدیران کشور ، کسانی روی کار بیایند که مطالبات رهبری و اقتصاد مورد نظر رهبری را درک کرده و به آن عمل کنند .

ایشان تصریح کردند : بنده و امثال بنده دلسوزانه تأکید کردیم که افراد شایسته را روی کار بیاورند ، وزراء و مدیرانی را که با مردم در ارتباط تنگاتنگ هستند ، سرکار آورید و از آنها استفاده کنید ولی در نهایت همان افرادی روی کار آمدند که در کابینه قبلی هم بودند .

خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه برخی از این مسئولان قدرت تصمیم‌گیری لازم را در انجام امور محوله ندارند ؛ افزودند : برخی از این افراد هستند که با تصمیم دیگران مدیریت می‌کنند و حفظ مقام خود را به رضای خالق و خلق ترجیح می‌دهند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی اذعان کردند : بنده در آن مقطع تذکر دادم و خواهش کردم که برخی از این مسئولان در برابر سختی‌ها و امتحانات سخت و عزل و نصب‌های غیرموجه عین دیوار هستند و اختیار لازم را ندارند و هرگز گوش هیچ یک از آنها به مطالبات مردم بدهکار نیست که در آن مقطع علیه بنده جار و جنجال نیز راه انداختند ، ولی بنده نخواستم موضوع را ادامه دهم .

ایشان با بیان اینکه برخی مدیران در قبال خواسته‌های به حق و قانونی مردم بیگانه هستند و هیچ حرمتی برای مردم قائل نیستند، افزودند : صرفاً در ایام انتخابات چند روزی جمال آنها پیدا می‌شود و مردم را محور و تاج سر خود معرفی می‌کنند اما وقتی که انتخابات تمام شد ، مردم بی‌مردم و قید مردم را می‌زنند .

امام جمعه بناب تأکید کردند : مسئولان باید در رفتار و وعده‌های داده شده خود تجدیدنظر کنند زیرا کشور را نمی‌شود با این شرایط اداره کرد .

ایشان خاطرنشان کردند : مردمی که اعتراض می‌کنند، همان مردمی هستند که با جان و مال خود کشور را اداره کرده و در مقابل دشمن ایستاده و کشور را نگه داشته‌اند و همین مردم مدافع نظام نیز هستند .

ایشان در ادامه خطاب به مسئولان تصریح کردند : مسئولان باید دقت کنند و ببینند که در کجاها کم‌کاری شده که منجر به اعتراض مردم می‌شود و دشمن نیز با سوءاستفاده از این موقعیت موج‌سواری می‌کند و با زیر پا گذاشتن مقدسات از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرد .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب یادآور شدند : بنده با حقوق‌های نجومی کاری ندارم و به بحث اختلاس‌ها نیز وارد نمی‌شوم ولی به این حقیقت روشن اذعان می‌کنم که تمام مسئولان بدون استثناء نوکر این مردم هستند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی افزودند : پس این مردم در برابر بی‌اعتنایی‌ها اعتراض نکنند، چه کنند؟! آنهایی که در مسند قدرت هستند، همه آنها خادم هستند و واضح است که مردم هر وقت و هر کجا مأیوس شدند ، فریاد می‌زنند و وصیت امام راحل(ره) نیز همین بود .

ایشان در ادامه خطبه‌های نماز جمعه بناب گریزی هم به برخی مشکلات و نارسایی‌های موجود در سطح شهرستان بناب زده و گفتند : چرا باید اجازه دهیم فروشگاه‌های زنجیره‌ای که معلوم نیست سرمایه آن از سوی کدام خارج‌نشین تأمین می‌شود ، چوب لای چرخ بازاریان قرار دهد و زندگی مردم را مختل کند .

امام جمعه بناب تأکید کردند : شما اگر قصد خدمت دارید ، از اهالی و اصناف این شهرستان فروشگاه‌های زنجیره‌ای را تشکیل دهید .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی افزودند : فلان اداره نباید مبل‌فروشی کند در حالی که برای این شغل پروانه کسب ندارد ، چرا در امور بازار دخالت می‌کنید تا مردم به نظام بدبین شوند؟

ایشان با انتقاد از مسئولین امور مالیاتی تصریح کردند : آنهایی را که باید میلیاردی مالیات دهند، رها کردند و به‌جای اینکه یقه بانک‌ها را بگیرند، به جان مردم بی‌بضاعت افتادند، آقای وزیر مربوطه چقدر خواهش کردیم وعده دادید ولی عمل نکردید .

خطیب جمعه بناب بیان کردند : ۱۰ سال است پل میدان معلم بناب به حال خود رها شده است و این پل مایه ننگ و نفرت عام و خاص شده است، یا تکمیل کنید و یا جمع کنید .

حجت الاسلام و المسلمین باقری‌بنابی خاطرنشان کردند : شهرک ولی‌عصر(عج) بناب بعد از ۳۰ سال در پی بی‌تدبیری‌ها، متولی خاصی ندارد و مثل اینکه برای افراد غیر هم‌وطن اردوگاه درست کرده‌اند .

ایشان در ادامه با انتقاد از عدم همکاری مناسب مسئولان اداره ثبت اسناد و املاک گفتند : برای مردم هزاران هزار دردسر ایجاد می‌کنند . دریاچه ارومیه منطقه را تهدید می‌کند ، بودجه‌هایی که گفته شده است ، آقایان اعلام کنند کجا صرف شده است و برای احیای دریاچه ارومیه چه کارهایی کرده‌اند؟ قاچاق بدنه نحیف اقتصاد کشور را نشانه رفته است .

امام جمعه بناب تصریح کردند : ۸۰ سال پدرم برای شما خادم بود و الان نیز بنده و برادرانم خادم شما هستیم و آنچه در توان داشتیم در مقابل حل مشکلات مردم شهرستان کوتاهی نکردیم و در اعتراضات نیز ما در صف شما هستیم ولی مواظب و مراقب باشید تا نامحرمان در صفوف شما رخنه نکنند . در تمام مسائل تلخ و شیرین در کنار شما هستم و هرکسی در این جریانات شلوغی کند نامحرم است و قطعاً دلسوزی نمی‌کند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی سپس با هشدار به صحنه‌گردانان خارجی قضایای اخیر کشور تصریح کردند : صحنه‌گردانان خارجی این قضایا منتظر باشند به‌زودی همه آنها را ادب خواهیم کرد و قطعاً سیلی محکمی از این ملت خواهند خورد تا از شیطنت‌های خود پشیمان شوند .

ایشان افزودند : فرزندان قهرمان این کشور که در عراق و سوریه معجزه آفریدند و این کشورها را از حلقوم شیاطین بیرون کشیدند مگر برای برقراری امنیت در کشور خود عاجز و ناتوان هستند؟

فارس/با تصحیح و اضافه مطلب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.