حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1386 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×

آخرین اخبار

اطلاعیه شروع ثبت نام و حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) خواهران بناب در مقطع سطح دو (کارشناسی) از سیکل و دیپلم و در مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) رشته مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی
جلسه اخلاق امام باقر وامام صادق علیهما السلام در مسجدحوزه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجیدباقری بنابی حفظه الله برگزار گردید اطلاعیه برگزاری گفتگوی آزاد :با موضوع نقش علامه طباطبایی در سکولار زدایی از علوم با محوریت حضور علیت در نظام معجزه با ارائه :حجت الاسلام و المسلمین استاد سید صادق بنی فاطمه اطلاعیه : ثبت نام و پذیرش حوزه های علمیه حضرت ولی عصر عج بناب شروع شد تصاویر اردوی یک روزه طلاب و اساتید حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج بناب در منطقه گردشگری هفت چشمه روستای آهق مراغه ،اردیبهشت 1403 جلسه اخلاق مدرسه امام صادق علیه السلام در مسجد حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق ومدیریت محترم این حوزه حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجید باقری بنابی حفظه الله برگزار گردید هشتم شوال سالروز تخریب بارگاه مقدس ائمه بقیع (علیهم السلام) تسلیت باد

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی : آنچه امروز هویت اسلامی کشور را تهدید می کند هجمه فرهنگی است
28 اکتبر 2017 - 9:54
شناسه : 4049
بازدید 626
24

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه جامعه مستقل و آزاد جامعه ای است که خودکفا باشد و ارتباط آن با سایر ممالک […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه جامعه مستقل و آزاد جامعه ای است که خودکفا باشد و ارتباط آن با سایر ممالک دنیا با عزت مندی و اقتدار باشد ، اظهار کردند : اعتماد به ظالمان و جباران دنیا غیر از بردگی نتایج دیگری عاید کشور نخواهد کرد .

ایشان افزودند : البته آنچه مهم است و امروز هویت اسلامی کشور را تهدید می کند هجمه فرهنگی است و بنا به فرمایش امام راحل(ره) اگر برهنگی و بی حجابی تمدن بشریت باشد پس چهارپایان از انسان ها متمدن ترند .

خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کردند : روزگاری پیش آمده که تمام تلاش بیگانگان غربی به بردگی کشاندن ملت های جهان سوم است .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی گفتند : همانطوری که در کشور مسئولان برای پیشرفت و آینده کشور چشم انداز ۲۰ ساله در نظر گرفتند و مقام معظم رهبری نیز بارها تذکر و تأکید کرده اند نفهمیدن اقدامات دشمن و دیر فهمیدن اقدامات آن ها خطرناک است .

ایشان افزودند : قطعاً دشمن برای براندازی نظام اسلامی نیز چشم انداز ترسیم کرده است و تولید ده ها هزار تن مواد مخدر در کشورهای همسایه ناشی از یک توطئه عظیم است و اگر مسئولان و آحاد مردم دیر بجبند کار از کار خواهد گذشت .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب اذعان کردند : مع الاسف الان برخی آقایان مشغول دعواهای سیاسی هستند و در ارائه برخی مسائل کتمان کاری می شود .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی با بیان اینکه کتمان کاری مسائل هیچ دردی را دوا نمی کند ؛ افزودند : ارائه آمار و ارقام های غلط که خیلی از آن ها صرفاً بر روی کاغذ است و فرافکنی نارسایی ها و مشکلات هیچ دردی از جامعه را دوا نمی کند .

ایشان سپس ضمن هشدار به مردم و مسئولان در خصوص افزایش گرایش افراد به مواد مخدر تأکید کردند : همه باید توجه کنند که مواد مخدر می خواهد رفته رفته در محافل حالت رسمی به خود بگیرد و به شب نشینی های ما نیز راه یابد .

امام جمعه بناب همچنین با اشاره به اینکه اعتیاد گریبان گیر جامعه ما شده است ؛ گفتند : اگر در کشور چشم انداز ۲۰ ساله داریم که با تأخیر پیش می رود ولی دشمن چشم انداز ۵۰ ساله دارد که نظام را و یک کشور انقلابی را ساقط کند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی تصریح کردند : دشمن در مرام باطل خود کاملاً جدی است ولی ما در مسیر حق الهی متفرق و بی تحرک هستیم و از این رو دشمن از تمام ظرفیت ها می خواهد استفاده کند تا ما را از پا بیندازد ولی ما فرصت ها را از دست می دهیم و به ظرفیت ها توجه نداریم و نیروها را یکی پس از دیگری تخریب و سرمایه های خود را از بین می بریم .

ایشان در ادامه خطبه های نمازجمعه بناب از دفاع مقدس به عنوان یک نعمت بزرگ برای کشورمان نام برده و اظهار داشتند : علیرغم اینکه جنگ تحمیلی به ظاهر تلخ و خسارت بار بود ولی در واقع جنگ تحمیلی ما را بیدار کرد و نگذاشت بی تفاوت باشیم .

امام جمعه بناب با اذعان به اینکه جنگ ۸ سال دفاع مقدس درس عبرت بزرگی برای ما بود ؛ گفتند : اگر جنگ ۸ ساله نبود امروز یک ببر کاغذی بیش نبودیم و هر دشمن حقیری می توانست بر ما چیره شود و جنگ ۸ ساله به ما این درس را داد که همیشه مجهز به انواع سلاح ها و آتش به اختیار باشیم .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی خاطرنشان کردند : به برکت صلابت و هوشیاری مقام معظم رهبری و استقامت شما مردم امروز شیطان بزرگ می گوید ایران خطر بزرگی است و جای شهدا و امام شهدا (ره) امروز خالی است . لذا خیلی باید آگاه و بیدار باشیم و حقا که رهبر انقلابی باید سپاه و ارتش انقلابی و مدیران انقلابی در اختیار داشته باشد و عزت امروز نظام جمهوری اسلامی مرهون رهبر معظم انقلاب است .

ایشان در بخش پایانی خطبه ها از زیارت اربعین به عنوان یک مانور سیاسی و راهپیمایی باشکوه یاد کرده و افزودند : راهپیمایی اربعین از راهپیمایی روز قدس و ۲۲ بهمن نیز بااهمیت است لذا در محل مسجد راه کربلای این شهرستان نیز برای استقبال از زائران اربعین حسینی ستاد استقبالی از سوی مردم و مسئولان شهرستان ترتیب یافته و از این رو شهروندان می توانند در دادن نذری و احسان به زائران در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی قدم بردارند .

مهر/با تصحیح و اضافه مطلب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.